Millä saisi väsymyksen helpottamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen ihan mielettömän väsynyt!! Siis todella todella todella väsynyt.
Illalla nukahdan joskus lasten käytyä nukkumaan ja aamulla todella vaikea nousta ylös vaikka olis kuinka nukkunut.

Jouduin käymään viikon putkeen töissä vaikka mulla oli keuhkoputken -ja poskiontelontulehdus enkä ehtinyt parantelemaan ja lepäämään ollenkaan. Lisäksi päälle alkoi menkat jotka lisäävät väsymystä entisestään.

Nyt onneksi 4päivää vapaata. Miten mä saisin tän olon taas normaaliksi. Olen muutoinkin kyllä väsynyt, mutta tää on jotain yhtä hirveetä kuin raskaana ollessa kun hb oli 79.

[QUOTE="vieras";25906719]Otatapa pieni verenkuva. Joskus tarvitaan apua purkista![/QUOTE]

Mikä voisi olla vialla?
Verikokeita minulla otettiinkin tuossa sairastelun aikana, mutta ilmeisesti eri asia?

No hei sä olet sairastanut ja ehkä sairastat vieläkin? Se kuule vie aikansa ennen kuin elimistö on normitilassa. Ei auta kuin nukkua ja levätä hyvällä omalla tunnolla ja katsoa miltä se olo on esim. viikon päästä.

Mulla oli viime keväänä flunssa, ja sen jälkeen olin tommosessa kunnossa kun säkin. Ja mulla todettiin sydänlihastulehdus, sen paraneminen kesti yli 2kk. Ja piti ottaa todella rauhassa, se kun on aikas vaarallinen tauti.

käypä ainakin hb mittauttaan tai sitten syöt jotain monivitamiinia missä on ainakin d-vitamiinia ja rautaa. mulla meni raskauden jälkeen ekojen menkkojen aikaan olo tosi väsyneeksi ja alko huimaamaan ja pää ihan pöpperöiseksi, ei ajatus kulkenu yhtään. möllerin total-kuuri autto heti, luulen että pääsi imetyksen ja niiden pitkään kestämneiden menkkojen takia hemoglobiini vähä turhan alas. en sitä kyllä mittauttanu missään mutta sama se, olo on nyt ihan ok.

Yhteistyössä