Millä saa vahakangasliinasta pois lehden jättämän musteen ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kkklkliitpos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kyllä vähän veikkaan, ettei se taida lähteä muuten kuin vaihtamalla. Muste tahtoo olla semmosta, että jos se kerkiää ottaa kiinni, niin se kanssa sitten ottaa. Tunkeutuu sen verran syvälle kuituihin.

Meillä on valkoinen (melamiini?) keittön ruokapöytä, missä näkyy lehden painomuste heti. Olen jo vuosia käyttänyt "alltiptop"-pesuainetta, jota ei tarvitse kuin hiukan sienellä pyöräyttää pinnalle ja rättillä pyyhkäistä niin muste häviää. Mikään muu kokeilemani pesuaine ei pyyhi niitä jälkiä. "alltiptopia" olen ostanut ihan halpistavarataloista. Messuillakin myyvät (myös tämän rinnakkaistuotetta vihreässä purkissa) mutta on ihan ylihinnoiteltu. Tällä saa naarmuttamatta kiiltäviksi myös lavuaarit, hanat, takkaluukusta noet jne. Ihan ihme aine!

http://www.tope.fi/

Mä olen saanut tuoreet jäljet pois sillä ihmesienellä, onko se nyt viledan miraclean. Mut niitä valkoisia sieniä joiden kanssa ei tarvita mitään pesuaineita.

Älä nyt millään karhunkielellä tai taikasienellä mene sitä pintaa hinkkaamaan pilalle. Ota vaahtomuovisieni (vaikka sellainen, missä on karhunkieli toisella puolella), kostuta se ja väännä kuivaksi. Sitten pruuttaa siihen reilusti Fairya ja hinkaat sillä, niin lähtee hyvin. Lopuksi pyyhit sen vielä puhtaalla märällä rätillä, että saat ne likavaahdot siitä pois.

Yhteistyössä