Raskauden jälkeinen roikkumaha :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kahden mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kauanko synnytyksestä on? Jos ei raskausarpia ole tullut niin iho voi palautua ihan entisellleen.

Sitä oon minäkin miettinyt, kun tuo maha roikkuu ja on ihan kamala. Ja mun maha on vielä ihan täynnä raskausarpia, todella leveitä sellasia. Oon muuten tyytyväinen, kunhan vielä n. 4kg tippuu, mutta siis tuo maha on pahan näkönen ja se pilaa koko kropan. Lisäksi rinnat roikkuu, mutta hyvät liivit auttaa paljon.

Roikkumaha lähtee kun olet imettänyt 1-vuoden ja sen jälkeen aloitat ankaran kuntoilemisen ja ruokavalion muutoksilla tekee jo isojakin ihmeitä esim. jättää kaiken vehnäjauhon ja sokerin pois.

[QUOTE="oikku";28566330]Sitä oon minäkin miettinyt, kun tuo maha roikkuu ja on ihan kamala. Ja mun maha on vielä ihan täynnä raskausarpia, todella leveitä sellasia. Oon muuten tyytyväinen, kunhan vielä n. 4kg tippuu, mutta siis tuo maha on pahan näkönen ja se pilaa koko kropan. Lisäksi rinnat roikkuu, mutta hyvät liivit auttaa paljon.[/QUOTE]

Mulla sais vielä painoa pudota toiset 10kg, kun oli sitä ylipainoa jo pikkusen ennen raskauksiakin... :/

Muuten alan olla tyytyväinen kroppaani, paitsi just toi maha. :/ Ne raskausarvetkaan ei niin häiritse kuin toi roikkuminen. Ja kyllähän rinnatkin roikkuu enemmän kuin ennen, mutta niistä en niin välitä. :p

[QUOTE="vieras";28566334]Roikkumaha lähtee kun olet imettänyt 1-vuoden ja sen jälkeen aloitat ankaran kuntoilemisen ja ruokavalion muutoksilla tekee jo isojakin ihmeitä esim. jättää kaiken vehnäjauhon ja sokerin pois.[/QUOTE]

Imetin kuopusta 10kk, lopetti itse tissinsyönnin. nyt olenkin kiinnittänyt ruokavalioon huomiota vielä entistä enemmän, ja aloittanut liikunnan alkuvuodesta. Tammikuusta siis paino pudonnut 8,5kg mutta mahasta sitä ei ainakaan huomaa.

[QUOTE="aapee";28566326]1v3kk pian kuopuksen syntymästä. :/ Ja raskausarpia on tullut esikoisesta ja nyt kuopuksesta lisää vielä. :/[/QUOTE]

No rikki venynyt iho ei varmasti palaudu täydellisesti.

Jos tästä on jotakin terveydellistä haittaa niin kannattaa käydä näyttämässä legurilla.

Kyllä se lähtee kunhan treenaa paljon ja pudottaa rasvaprosentin tarpeeksi alas. Kunhan et liian nopeasti laihduta :) Itsellä 5kk synnytyksestä ja pari kk sitten maha oli kamala ja roikkui. Nyt olen tehnyt lihaskuntoa ja juossut 2kk ja maha on ihan eri näköinen, ylimmät vatsalihaksetkin näkyy. Arpia tosin on ja ne tuskin lähteekään, vaalenee vaan.

Osta hulahula vanne ja ala sitä pyörittämään ja mielellään se 1,2 kg, oli vastikään jossain sporttilehdessäkin että on tehokas rasvanpolttaja keskivartalolta. Vatsalihas treeni kerran päivässä auttaa ryhdistämään vatsaa ja tilaat dvd "kuntoon kuukaudessa"(löytyy googlettamalla) maksaa itsensä takaisin ja motivoi treenaamaan ja pitämään itsestä huolta. p.s. itse olen sulattanut -25cm vyötäröltä tuolla hulahula vanteella pyöritä sitä noin 30 kertaa kumminkin päin, eli vasemmalle ja oikealle ja vielä lisäksi teen vatsalihastreenin ja lenkkeilen, pyöräilen, juoksen, kahvakuulailen ja kohta olen saavuttamassa ihanne painoni. :)