MILLÄ SAA PIENENNETTYÄ NÄYTÖN KOKOA???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heli

Vieras
Mä luulen että poitsu on käynyt painelee meidän läppärin nappuloita ja nyt on näytön teksti tosi suurta. Myös työpöydän kuvakkeetkin on tosi suuria.
Tahtoo normaaliksi tän :) Auttakaa mua, please...
Niin ja olen sammuttanut koneen ja käynnistänyt uudelleen eikä auttanut :(

Siis siin on kuvakkeiden lisäksi myös koko taustakuva isompi ja sit kello ja kalenteri isompi... siis koko helahoito... kääk, voi tota meidän kerkeävää 2 vuotiasta...

Näytön koon saat pienennettyä vain ostamalla uuden näytön. Windowsin käyttämän resoluution saat suurennettua (jolloin näytöllä näkyvät elementit pienenevät) menemällä kohtaa Start -> Settings -> Control Panel -> Displays ja sieltä valitsemalla Settings -välilehti jossa kohdasta Screen Resolution säädät asetuksen (yleensä) korkemalle mahdolliselle. Samaan valikkoon pääset myös klikkaamalla hiiren oikeaa nappia tyhjän kohdan yllä työpöydällä.

Jos kyseessä on mäkki löytyvät näytön asetukset vastaavanlaisesti System Preferences -> Display kohdasta.

Koska ongelmankuvauksesi ei ole kovin tarkka eivät ym. ohjeet välttämättä kuitenkaan tilanteeseesi päde ja vaikkakin ongelman aiheutti kaksivuotias löytynee parempi neuvo (mahdollisesti myös suomenkielistä käyttistä varten) joltain PC-aiheiselta sivustolta.

Yhteistyössä