T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä myönnetään!
Yks tuttu on justiinsa aloittanut yrityksen ja saanut starttirahaa!
Aikanaan kun olen ensimmäisen yritykseni laittanut pystyyn, en starttirahaa saanut, en vain nyt enää muista miksi :/
Alkuperäinen kirjoittaja fgh:mulle myönnettiin juuri. työn täytyy olla laskettavissa kokopäiväiseksi ja kannattavaksi, se riittää. paits et partureille ei myönnetä.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:No tässä ainakin jotain ehtoja:
- ei saa olla jonkun toisen palveluksessa
- yritys ei saa olla toiminnassa ennen hakemuksen toimittamista
- hakemus pitää sisältää mm. liikeidean, kannatuslaskelmia jne.
Ainakin täällä meidän paikkakunnalla on yritysneuvoja työkkärin yhteydessä. Kannattaa mennä hänen juttusilleen aluksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja fgh:mulle myönnettiin juuri. työn täytyy olla laskettavissa kokopäiväiseksi ja kannattavaksi, se riittää. paits et partureille ei myönnetä.
Pitikö olla joku yrittäjä kurssi tms käytynä?
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja fgh:mulle myönnettiin juuri. työn täytyy olla laskettavissa kokopäiväiseksi ja kannattavaksi, se riittää. paits et partureille ei myönnetä.
Kaupallinen koulutus tai yrittäjäkurssi pitää olla käytynä. Ainakin täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja fgh:mulle myönnettiin juuri. työn täytyy olla laskettavissa kokopäiväiseksi ja kannattavaksi, se riittää. paits et partureille ei myönnetä.
Kaupallinen koulutus tai yrittäjäkurssi pitää olla käytynä. Ainakin täällä.
No siihen se sitte tyssää sekin :/
Ei siihen auttaisi se, että on joskus jo ollut yrittäjä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sgdg:ja kaupallinen koulutus ei yksinään riitä, se mulla oli mut yrittäjäkurssi täytyy jossain vaiheessa starttirahan saamista käydä (ei kuitenkaan ennen tarvitse).
Alkuperäinen kirjoittaja sdfg:tuo yrittäjäkurssi on perushöpinää yrittäjyydestä, tuttua oli ennestään mut silti ihan kiva kun siellä oli yrittäjiä kertomassa omasta yrittäjyydestä. ja tietty oli kaikkea kannattavuuslaskentaa, tuki ja laina-asioita ihan kaikkea. googleta niin löydät kurssiohjelmat ja myös starttirahan vaatimukset. sitä voi muuten saada hoitovapaallakin. itse saan kotihoidontukea, kuntalisää ja starttirahaa 900e (vähän vajaa)
Alkuperäinen kirjoittaja sgdg:ja kaupallinen koulutus ei yksinään riitä, se mulla oli mut yrittäjäkurssi täytyy jossain vaiheessa starttirahan saamista käydä (ei kuitenkaan ennen tarvitse).