Millä perusteella pidät/ et pidä palstalaisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tykkään niistä joilla on kirjoittamisen lahja. Ja etenkin lyhyesti ja ytimekkäästi (ja hauskasti) sanomisen taito.

En pidä niistä jotka rakastavat omia sanojaan niin että kirjoittavat turhia täytesanoja ja yrittävät saada sanomiseensa mahtia sivistyssanakikkailuilla tms.

En halua itse levittää negatiivisuutta ja luetella semmosia nikkejä joita en voi sietää. Tulis meinaan pitkä luettelo. Mutta on sellaisiakin nikkejä, joiden juttuja arvostan. Mutta en viitsi kirjoittaa tähän niitä kahta nimeä, koska se saattaisi loukata muita. Yritän olla positiivinen.

Mutta se on aina hienoa, että tällä palstalla on näitä hyviä ihmistuntijoita. Niitä on kyllä maailma ihan pullollaan. Muodostetaan ihmisestä kuva ja sitten hyvän ihmistuntemuksen nimissä pysytään siinä mielikuvassa vaikka väkisin... hienoa... not.

En halua itse levittää negatiivisuutta ja luetella semmosia nikkejä joita en voi sietää. Tulis meinaan pitkä luettelo. Mutta on sellaisiakin nikkejä, joiden juttuja arvostan. Mutta en viitsi kirjoittaa tähän niitä kahta nimeä, koska se saattaisi loukata muita. Yritän olla positiivinen.

Mutta se on aina hienoa, että tällä palstalla on näitä hyviä ihmistuntijoita. Niitä on kyllä maailma ihan pullollaan. Muodostetaan ihmisestä kuva ja sitten hyvän ihmistuntemuksen nimissä pysytään siinä mielikuvassa vaikka väkisin... hienoa... not.

:hug: Ei se oo niin vakavaa.

:laugh:

No ystävällinen minäkin olen irl. Oon kyllä yrittänyt opetella iän myötä sanomaan asioita myös suoraan, mutta ei se aina niin helppoa ole, mieluummin olen hiljaa ja häivyn epämiellyttävän tyypin läheisyydestä.

Näin mäkin yleensä teen, ellen koe tarpeelliseks puolustaa itteäni tai jotain läheistäni tai muuten vaan heikommassa asemassa olevaa. Sillon kyllä avaan sanaisen arkkuni irl. Täällä taas riippuu kans päivästä ja mielentilasta annanko olla vai suollanko ulos sen ensimmäisen ajatukseni.

mä unohdan sekä hyvät et huonot puolet palstailijoista aika nopeaan, ei vaan pysy päässä asiat, enkä omista tiimarinvihkoakaan.
muutaman palstalaisen kanssa kun tulee pidettyä yhteyksiä muutenkin kuin palstalla ni niiden nikit pysyy mielessä mut ei just muiden :snotty:

mut pääsääntöisesti tykkään ihmisistä (joihin lasken palstailijatkin, ainakin suurimman osan ) joilla on jotain sanottavaa, ei tarvitse (ja se on jopa suotavaa ) olla mun kanssa samaa mieltä asioista, sellaiset on aika tylsiä juttukumppaneita =) ja sit taas en tykkää ihmisistä joiden elämäntehtävä on vittuilla ja olla ilkeä.

En ole niin tarkasti seurannut kenenkään kirjoittelua, että voisin sanoa pitäväni tai olla pitämättä joistain tietyistä palstapersoonista. On monia jotka vaikuttaa sympaattisilta ja hienoilta ihmisiltä, mutta vastakohtiakin löytyy. Riippuu ihan omasta mielentilasta, että kuka milloinkin vaikuttaa sillä hetkellä mukavalta.

Arvostan huumorintajua ja sarkasmin ymmärtämistä, mutta myös toisten huomioon ottamista pidän tärkeänä netissäkin. Välillä tuntuu että jotkin pitävät palstaa omana hiekkalaatikkonaan, jonne muut eivät saisi tulla leikkimään.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27570755:
ei ole hyvien tai huonojen listoja. tilanne ja tapaus kerrallaan täällä palstalla..

Ei tässä mitään listaa henkilöistä kyseltykään vaan MINKÄLAISISTA palstailijoista pitää tai ei.

[QUOTE="vieras";27570930]Ei tässä mitään listaa henkilöistä kyseltykään vaan MINKÄLAISISTA palstailijoista pitää tai ei.[/QUOTE]

ei ole listaa tietynlaisille ihmisillekkään.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Siinäpä kyssäri?

Mulla pätee sama kun irl. Eli jos joku on kohtuuttoman veemäinen mulle tai jollekin läheiselleni, tai ylipäätään vaan tosi veemäinen ni sillon ei ole erityisemmin syytä siitä pitää. Tosin en tuomitse helposti ja jää vatvomaan jotain muinaista kommenttia ja kantamaan kaunaa. Joidenkin ajatusmaailma saattaa olla kovin kaukana omastani ja joskus toisten näkemyksiä voi olla todella vaikea ymmärtää, mut se ei kuitenkaan riitä inhokkilistalle pääsyssä.

Mites muilla?

Toisesta sisään ja toisesta ulos.

[QUOTE="vieras";27570943]Toisesta sisään ja toisesta ulos.[/QUOTE]

Mitä miks ees kysyn? Saa kai täällä kysyä mitä huvittaa.

Mut Päätön :O Äkkiä raapustamaan listaa. Kyl palstalaisella kuuluu olla lista/listoja. Mä oon mapittanu mun listat.

• Tykkää
Reactions: päätön
[QUOTE="vieras";27570995]En välttämätt päätömälle aukos päätänsä? En 100 prosenttisesti varma mutta ehkä 30 prosenttia että ois?! Ne pienet kysymysket ja pienet vastaukset?[/QUOTE]

Ok.

En pidä ylimielisistä palstalaisista enkä sellaisista, jotka levittävät valheita muista palstalaisista.

En myöskään ymmärrä henkilöitä, jotka ovat koko ajan arvostelemassa esimerkiksi Milannaa.

Pidän sellaisista palstalaisista, jotka eivät ole mielistelijöitä eivätkä pidä itseään muita parempina.

Pidän ihmisistä
-jotka sanovat suoraan asioita, silläkin uhalla että ne saattaa jotain loukata.
-jotka ovat samassa elämäntilanteessa kuin minä.
-joiden kanssa olen pitkälti samaa mieltä, poikkeuksiakin tosin löytyy, ja kaikesta ei voi olla samaa mieltä.
-joilta löytyy huumorintajua.
-eläinrakkaista.

En pidä
-kapeakatseisista ihmisistä joiden elämäntapa on se ainut ja oikea
-"tärkeistä" ihmisistä.
-henkilökohtaisuuksiin menemisestä.
-solvaajista ja haukkumaketjun aloittaneista.
-huumorintajuttomista, vanne kiristää päätä tyypeistä.

Inttäjät ärsyttää. Ja semmoset käyttöastemiehet, jotka on myöhästyneet junastaan ja ovat aatostensa läpikyllästämiä. Sarkasmi on kivaa luettavaa. Toisten ulkonäköä/älyä/mielenterveyttä/elämäntapaa haukkuvat tyypit suoltaa tekstiä jota ei viittis lukea. Asioista voi keskustella ilman, et tarttee käy toisten kintereitä näykkimään ku terrieri.

En pidä fanaatikoista enkä ihmisistä, jotka tuomitsevat muut jonkun yksittäisen asian takia. Esim. tuomitaan huonoksi äidiksi, jos et imetä/laitat lapsen liian aikaisin hoitoon jne.

Huumorintajuisista pidän, sellaisista, jotka ei vedä hernettä nenään joka asiasta.

Yhteistyössä