Millä perusteella pidät/ et pidä palstalaisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näin mäkin yleensä teen, ellen koe tarpeelliseks puolustaa itteäni tai jotain läheistäni tai muuten vaan heikommassa asemassa olevaa. Sillon kyllä avaan sanaisen arkkuni irl. Täällä taas riippuu kans päivästä ja mielentilasta annanko olla vai suollanko ulos sen ensimmäisen ajatukseni.

Joo, kyllä minäkin mielipiteeni uskallan sanoa ja puolustaa heikompia jnejne. Ihan samat on mielipiteet irl kuin täälläkin.
Yritin vaan sanoa etten ole mikään puheripulinen riidanhaastaja joka on toisten tukassa heti kiinni, jos joku vaikka niin kuvittelee. :xmas:

Pidän huumorintajuisista ja sarkastisista jutuista. En pidä brassailijoista, sivistyssanoilla puhuvista, enkä kaikkitietäväisistä tärkeilijöistä. Rakastan joskus väitellä aatteeni puolesta ja pidän haasteellisista vastuksista :). En kuitenkaan arvosta jonninjoutavia paskanlätkyttäjiä ja henkilökohtaisuuksiin menijöitä. Myös oman aatteensa/arvonsa jankuttajat eivät kiinnosta minua, jolleivät he pysty pysymään asialinjalla. Tukkään suurimmasta osasta porukkaa, mutta olen valmis luopumaan joidenkin palstailijoiden takia koko Plussavierailuistani.

[QUOTE="Carelia";27571266]Inttäjät ärsyttää. Ja semmoset käyttöastemiehet, jotka on myöhästyneet junastaan ja ovat aatostensa läpikyllästämiä. Sarkasmi on kivaa luettavaa. Toisten ulkonäköä/älyä/mielenterveyttä/elämäntapaa haukkuvat tyypit suoltaa tekstiä jota ei viittis lukea. Asioista voi keskustella ilman, et tarttee käy toisten kintereitä näykkimään ku terrieri.[/QUOTE]

sellaselta että ei nyt kaikki kohdallaan. Mutta jos on vähänkin sitä jären hiventä en teilaa siihen paikkaan!:). Päätön en enää kirjota mitään enää sinulle. sinulla mielipiteet ja minulla.

Pitäisikö täällä tykätäkin joistakuista:O
No Prinsessasta välillä tykkään, hänellä on hetkensä.
On monilla muillakin, joskus tavoitan ne hetket, joskus en.
Mutta pidän ihmisistä, jotka osaavat keskustella, perustella kantansa, joista välittyy aito ja teeskentelemätön vaikutelma. .. ( itsekin uskon osaavani aika hyvin ihmisiä lukea, toki kyse on aina tulkinnoista)
Sellaisista, jotka ovat valmiita lukemaan eriäviäkin mielipiteitä.

En pidä hymistelystä, en ilkeilystä, silloin kun se menee henkilökohtaisuuksiin tai asiattomuuksiin. Pientä purevaa ivaa saa joskus tekstiä olla ryydittämässä, jos se on osattu sanoa asillaisesti ja kipakan kyseenlaistavasti.

Noin yleisesti ottaen olen miellyn sellaisiin, näin palstalla, joilla on taito käsitellä sanoja.
Jotka saavat sanat elämään ja soimaan, silittämään ja sivaltamaan.

Heitäkin täällä on.:heart:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä