V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sektio on nykyään ihan rutiinileikkaus, ei mikään "suuren luokan leikkaus".
Esikoinen: perätilan kääntöyritykessä huomattiin että lapsivesi oli käytännössä loppu ja napanuoran virtaukset heikot joten vauva piti saada mahdollisimman pian ulos, siksi kiirellinen sektio.
Kakkonen: esikoisen sektiosta 14kk aikaa, viikkoa ennen laskettua aikaa vauvan kokoarvio 4,5kg eikä paikat olleet lähelläkään synnytystä. Ensimmäinen lääkäri laittoi käynnistykseen, missä toinen lääkäri taas piti sitä liian rikialttiina ja oli sektion kannalla. Olin tästä hyvin helpottunut...
Kolmonen: automaattinen sektio kahden leikkauksen jälkeen.
Kyllä, toivoin itse aina sektioa ja pelkäsin synnytystä (ihan yleisestikin, mutta ennen kaikkea pelko vauvan vammautumisesta/kuolemasta). Kuitenkin koin pelon olevan kovieni välissä enkä pitänyt sitä kuitenkaan niin ylitsepääsemättömänä että olisin pelkosektioa halunnut. Halusin luottaa mielummin lääkäreihin ja kohtaloon kuin omiin pelkoihini, nuo sitten kuitenkin tarjosivat ajallaan ne sektiot mistä olen kiitollinen.
Oli coocas. Cohtuni leicattiin siis, ja beibe vedeltiin ulospoies ja caicci päättyi hyvin. Sitä ennen yriteltiin cäynnistellä eri tavoin mut ei onnistunut cäynnistelyt. Cohdunsuu ei auennut paria centtiä suuremmax. Ei ollut civaa.Olipas coocas beibe sulla sitten. Hätäsectiö tietysti tehdään jos synnytycsen culussa ongelmia. Toivottavasti caicci nyt niinkö cuitenci hyvin.