Millä olette laihduttanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gerbiilit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
- 20 kg / 11 kk aloittamalla taas liikunnan 3-6x viikossa ja jättämällä aluksi kaiken makean ja rasvaisen ruuan pois. Pienentämällä ruoka-annosten kokoa. Urakan alussa join kuukauden kuurin kehonpuhdistusainetta. Eli kaikki ne, minkä jokainen jo tietääkin... =)

Liikunta & ruokavalio yhdessä... Kiloklubiin on merkannut syömiseni ja liikkunut 4-8h viikossa (osa ihan vain kävelyä). Laihtunut olen 10kg marraskuusta lähtien (lähtöpaino 69kg, pituus 162cm).

Mä aloin karppaamaan, enkä siis laihduttanu kun olin jo normaalipainoinen. Miehellä tietty tarjosin karppiruokiani ja siltä lähti parissa kuukaudessa 8 kg, eikä se ees laihduttanu :D Tätä helpompaa painonhallintaa ei voi olla!

Kalorilaskuria olen käyttänyt. Eli kaloreita laskemalla ja liikuntaa lisäämällä -13kg joulusta. Repsahduksia ollut sen sata, mutta aina oon vaan jatkanut sinnikkäästi :D

Huomenna aloitan taas kuurin. Liikuntaa enemmän ja aion jättää vaalean leivän kokonaan pois, samoin perunat, keksit, pullat, karkit, suklaan (no suklaa en ole syönyt kyllä aikoihin), tavallaan karppauksen aloitan. Olo on niin läski, vaaka näytti 67,4 kg. :headwall: Maaliskuussa painoin 62 kg.

Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:
Huomenna aloitan taas kuurin. Liikuntaa enemmän ja aion jättää vaalean leivän kokonaan pois, samoin perunat, keksit, pullat, karkit, suklaan (no suklaa en ole syönyt kyllä aikoihin), tavallaan karppauksen aloitan. Olo on niin läski, vaaka näytti 67,4 kg. :headwall: Maaliskuussa painoin 62 kg.

Muista että vähärasvainen karppaus ei ole kauheen tehokasta ja liiallinen proteiinin saanti vaarallista. Eli voita ja kermaa naamaan vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Mitä toi kehonpuhdistusaine on?

Entinen colon tonic. Vaihtoi nimen joku aika sitten ja sitä nykyistä en muista. luontaistuotekaupasta saa. Poistaa elimistöstä lisä- ja kuona-aineet ja edistää aineenvaihduntaa. Älyttömän hyvä ainakin mulle. Jo sillä kuurilla, vaikke ruokavalio muuttuiskaan, tulee kevyt olo ja lähtee pari kiloa.

Alkuperäinen kirjoittaja karppaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:

Muista että vähärasvainen karppaus ei ole kauheen tehokasta ja liiallinen proteiinin saanti vaarallista. Eli voita ja kermaa naamaan vaan!

=) Kiitos vinkeistä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Liikunta & ruokavalio yhdessä... Kiloklubiin on merkannut syömiseni ja liikkunut 4-8h viikossa (osa ihan vain kävelyä). Laihtunut olen 10kg marraskuusta lähtien (lähtöpaino 69kg, pituus 162cm).

Näin, lokakuusta lähtien. Liikunta on minun kohdallani ollut 1-5h/vko, ja ruokavaliota en ole juurikaan muuttanut, mutta vähentänyt syömistä. Pituus 163 ja lähtöpaino 79, nyt 71.

Kaloreita laskemalla. Kalorilaskurin mukaan syön päivässä 80-150g hiilihydraatteja päivässä sis. kasviksia, marjoja, ruisleipää, vihanneksia ja toisinaan perunaa. En syö pastaa, riisiä, herkkuja, vehnäleipiä. Olen laihtunut nyt 10 viikossa 10kg.

10kg ja 2,5kk. Lähtömitat 170cm/73kg ja nyt paino 63kg. Karkki pois ja lenkille pari kertaa viikossa. Aamupalaksi puuro voisilmällä/öljyllä, lounaaksi kasviksia (tuoreita ja valmistettuja) ja lihaa niin että nälkä lähtee, jotain kastiketta. Päivälliseksi saman tyyppistä, illalla rahkaa tai maustamatonta jogurttia marjoilla. Isoin juttu tais tosiaan olla nuo säännölliset ruoka-ajat, jäi se napostelu pois ja yllättävän helposti ja nopeasti se paino sitten lähti laskemaan.

Piirun vajaa 15kg ja 5kk. Karppaamalla. Liikuntaa en ole jaksanut lisätä ihmeemmin, ruokavaliolla tämä muutos. Pudotettavaa löytyy vielä, eli vaatis vähän paneutumista asiaan jatkossa. Lähtömitat 164cm/90,9kg ja nyt 76,1kg. Käväs vaakalukema ennen maakuntamatkailua 74,9kg:ssa mutta ei lasketa sitä. :D

Yhteistyössä