MILLÄ OIKEUDELLA MIEHET SAA MENNÄ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ihmettelen vaan kun mies taas vaan häipyi baariin ja jätti mut lapsen kanssa yksin... Hän kun vertaa sitä siihen et jos käyn ostoksilla lapsen kanssa niin ei hänkään siitä valita. Mutta hän onkin silloin AINA töissä... Ei tulisi kuuloonkaan et mä ilmottaisin hänelle et nyt mä lähden ja hän jäis lapsen kanssa yksin. Onko kellään muulla käyny samoin?

Eipä ole teille oikein tasapuolista tuo homma. :/ Kyllä se lapsi on molempien vastuulla ja molemmilla vanhemmilla on "oikeus" myös siihen omaan aikaan ja se pitää jakaa tasapuolisesti.

Miksi miehesi käy baareissa? Käykö hän siellä kavereidensa kanssa vai etsimässä jotain..?

Oma mies ei baareissa käy ja hyvä niin. En jaksaisi sitä menoa katsoa. Mieluummin olisin vaikka yh.

Ettekö voisi asiasta puhua ja sopia?

No jos sä ilmaisisit sille asian niin, että "Olis kiva olla kolmisinkin joku ilta, kun ollaan päivät täällä lapsen kans kahdestaan ja ne tuntuu välillä niin PIIITKILTÄ..." Ku miehet ottaa kaiken sanatarkasti. Se luulee, ettei se saa lähteä mihinkää, vaikka toivot, etei se jättäis sua yksin lapsen kans.
Tai sitten, että "Mä lähden sit torstaina tuulettumaan, saatte te olla lapsen kans kahden ja keksiä jotain kivaa!!" Jos toivot itsekin pääseväsi välillä johonki.

No, meillä valitettavasti sama juttu. :( Mies menee edelleen miten huvittaa ( lapsikin jo 1v ), minusta ja lapsesta välittämättä. Eikä suostu olemaan lapsen kanssa, että mä pääsisin joskus jonnekin! Edes arki-iltana harrastamaan jotakin, baari-illoista nyt unelmoimattakaan... :/ Mulla on kuulemma aikaa täällä päivät pitkät! *kele, että pistää vihaksi välillä!

joo-o, mies yleensä aina illat töissä ja nyt kun ois lomaa ni miksi sitä kotonakaan istuis... En imetä enää eikä muutakaan sellasta mut en usko et hän mielellään kattois jos mä ilmottaisin et lähenpä tästä baariin... Kavereiden kanssa hän siellä on mut silti...

Mies on kova koulutettava! Olen takonut mieheni päähän tasa-arvoa ja oikeudenmukaisuutta seitsemän vuotta ja nyt se alkaa tuottaa tulosta. Naiset lähtevät myös leffaan, jumpalle, laivalle ja ostoksille ilman lapsia, eikä aina vain miehet. Miehet ovat hoitovuorossa silloin tai hankkivat pirpanoille hoitajat.

Surkuhupaista toi miesten ajatusmaailma, verrata baarissakäyntiä ja kaupassakäyntiä lasten kanssa. Toinen on huvia ja toinen käy työstä. Mun mies samanlainen, ja pitää mun lomana sitä että ajan lasten kans pitkän matkan mummolaan ja oon siellä lasten kans vkon.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Muna-oikeudella. Kasvata sellanen niin saat tehdä mitä vaan.

niimpä.. ja ap sähän oot vaaaaan kotona, et käy töissä (mikäli nyt ymmärsin oikein) ja kun miehesi tekee niiiin plajon raskaampaa työtä niin hänen pitää saada rentoutua.. kuulostaa niin ex:lle. se on toi ^^muna-oikeus..

Meillä onneksi päästään tasapuolisesti tuulettumaan.. tietenkin imetys sitoo minua hiukan enemmän, mutta kiinteiden ja maidonpumppauksen avulla pääsen kyllä käymään sen verran kun on tarvis ja mies hoitaa mielellään muksua. Monesti patisteleekin mua käymään jossain.

Mä olen viikolla 38 raskaana ja lähtö voi tulla milloin vain niin "mun mies" huitelee muulla paikkakunnalla ja mm. ryypiskelee eikä yöllä viitsinyt edes vastata puhelimeen. Mitä jos synnytys olis käynnistyny tai jotain vastaavaa. Olen todella pettynyt tyyppiin. On käynyt mielessä jo avioerokin.

Ei saakkaan. Meillä on "säännöt" selvät. Tasa-arvo myös perheestä huolehtiessa. Mies on päivät töissä ja mun työ on vielä ollut kotona lasten kanssa, mutta illalla kun ollaan molemmat kotona niin lapset hoidetaan yhdessä. Ja baariin ei toinen pääse sen useammin kuin toinenkaan.

Mun mies ei onneks enää käy baareissa...tai no käy tietty joskus työreissuilla, jotka on "pakollisia", ennen lapsen syntymää oli kyllä aika ahkera baarissakävijä, mut nyt on meno rauhoittunu.

Lapsella ikää reilu vuosi ja oisko 3x käyny jossain...no ei kyllä olla yhessäkään käyty, kun ei oo lapsenvahtia, mut ei nyt niin suurta tuskaa oo ollutkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihmettelen vaan kun mies taas vaan häipyi baariin ja jätti mut lapsen kanssa yksin... Hän kun vertaa sitä siihen et jos käyn ostoksilla lapsen kanssa niin ei hänkään siitä valita. Mutta hän onkin silloin AINA töissä... Ei tulisi kuuloonkaan et mä ilmottaisin hänelle et nyt mä lähden ja hän jäis lapsen kanssa yksin. Onko kellään muulla käyny samoin?

MIKSI EI?!?

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Muna-oikeudella. Kasvata sellanen niin saat tehdä mitä vaan.

niimpä.. ja ap sähän oot vaaaaan kotona, et käy töissä (mikäli nyt ymmärsin oikein) ja kun miehesi tekee niiiin plajon raskaampaa työtä niin hänen pitää saada rentoutua.. kuulostaa niin ex:lle. se on toi ^^muna-oikeus..

toi on kun mun miehen suusta (vielä kun kotona olin). mä olin vaaaaaaan kotona jne... voivoi noita miehiä.

Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt mamma:
Mä olen viikolla 38 raskaana ja lähtö voi tulla milloin vain niin "mun mies" huitelee muulla paikkakunnalla ja mm. ryypiskelee eikä yöllä viitsinyt edes vastata puhelimeen. Mitä jos synnytys olis käynnistyny tai jotain vastaavaa. Olen todella pettynyt tyyppiin. On käynyt mielessä jo avioerokin.

Täällä on vähä sama ongelmaa, tosin nyt viikolla 37 raskaana ja supistellu montaa viikkoo aika paljon, eikä äijä tunnu ymmärtävän että miks en halua lähtee hänelle terassikuskiksi, tai että miks mökötän "jos hän nyt joskus jossain käy". Koko loma on menny tissutellessa ja mulle alkaa riittään... Koko viime yöki on taas menny tapellessa.
Että sitä vaan, mitähän tää on lapsen synnyttyä?

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

MIKSI EI?!?

:attn: :attn: :attn:

Kaikki myötätuntoni on teidän puolellanne, joiden miehet liihottelee ympäriinsä. Miehiä tarvii todellakin kouluttaa, että he ymmärtäisivät, että suhteessa ei voi elää enää poikamies-elämää. He eivät sitä luonnostaan tiedä. Nyt otatte itseänne niskasta kiinni ja laitatte miehenne ruotuun! Suuri :hug: ja tsemppiä! Ansaitsette parempaa kohtelua!

Yhteistyössä