Alkaa mennä hermot, kun joka huoneessa on noita pienen pieniä kukkakärpäsiä mitä lienee joita tulee sisäkukkien mullasta. Ne kun tunkee ruokaan, nenään ja suuhun!!! Kukkamullassa kait ne viihtyy, mullat on vaihdettu keväällä. Onko mitään konstia että ne sais häviämään?