V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mä yleensä laitan lihaliemikuution puolikkaan, makaroonit on muuten niin aneemisen värisiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Tuleeko sulle ap ruuaksi pelkkä makaroni, vai ehkä myös joku kastike? :xmas:
Mä en laita keitinveteen mitään, vaan kastike sitten maustaa myös pastan.
Älkää käyttäkö niitä liemikuutioita kaikkeen :O
Tai ottakaa ainakin selvää mitä ne sisältää.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mä yleensä laitan lihaliemikuution puolikkaan, makaroonit on muuten niin aneemisen värisiä![]()
mutta niitten kuuluu olla semmosia kalpeen valkosia :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:ei kai kukaan mausta makaronia liemikuutioilla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mä yleensä laitan lihaliemikuution puolikkaan, makaroonit on muuten niin aneemisen värisiä![]()
eiiii ne ei halua olla albiinoita :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mä yleensä laitan lihaliemikuution puolikkaan, makaroonit on muuten niin aneemisen värisiä![]()
eiiii ne ei halua olla albiinoita :attn:
korjataan kastikkeella sitte ennen syömistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Tuleeko sulle ap ruuaksi pelkkä makaroni, vai ehkä myös joku kastike? :xmas:
Mä en laita keitinveteen mitään, vaan kastike sitten maustaa myös pastan.
Älkää käyttäkö niitä liemikuutioita kaikkeen :O
Tai ottakaa ainakin selvää mitä ne sisältää.
Mä keitän niitä makaroni-jauheliha laatikkoa varten.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja häh:ei kai kukaan mausta makaronia liemikuutioilla?![]()
Totta kai maustaa. Kuten myös riisin. Niihin kahteenhan niitä käytetään.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja häh:ei kai kukaan mausta makaronia liemikuutioilla?![]()
Totta kai maustaa. Kuten myös riisin. Niihin kahteenhan niitä käytetään.
eikö natriumglutamaattia saa muutenkin liikaa, miksi pitää vielä ehdoin tahdoin lisätä?