Millä mä pääsen eroon koirapelosta? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ser
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

ser

Vieras
Mä en kehtaa edes miehelle tunnustaa, miksi en enää käy pururadalla lenkillä :ashamed: Siellä on jokaisella kerralla aina vähintään pari koiranulkoiluttajaa, jotka kulkee koirat vapaana. Mä en voi sille mitään, että mua pelottaa kulkea niiden ohi, ja mua pelottaa juosta siellä radalla kun pelkään että jostain puskasta tai mutkan takaa juoksee taas koira päin :ashamed:

Mies luulee, että mua vaan laiskottaa, ja siksi en ole mennyt pururadalle enää :ashamed:

Ymmärrän sua, en ole vastaavaa tilannetta nähny aikasemmin koskaan , mutta kun kaveri näytti kun sitä puri koira, en itekkään uskalla enää mennä pururadalle.!!..

Kyllä minäkin kavahdan vieraita isoja koiria, oli ne narussa tai irti, vaikka on omakin hurtta. Koira on aina arvaamaton, jos sitä ei tunne! Ja joskus valitettavasti tuttukin koira :/

Alkuperäinen kirjoittaja guess:
Ota oma koira! Pennusta asti sen kanssa olet, niin opit luottamaan siihen ja sitäkautta muihinkin koiriin. :)

plus+ saat lenkkiseuraa! ;)

( Ja kuten edellä joku mainitsikin, koirat ovat aina arvaamattomia, mutta ne myös aistivat pelkosi. )

Yhteistyössä