Millä liikeillä saa pois selkäläskit ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Raskauden jälkeisen masumakkaran...kotona tehtyjä sarjoja kaipailisin ja saispa nuo käsivarretkin kiinteytyä, huh. Sellasta löysähköä ihoa vaikken ookkaan ylipainoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Läski lähtee laihduttamalla. Kropan kiinteytyminen tarkoittaa sitä, että läski vähenee ja/tai lihas lisääntyy. Mitään muuta kiinteytymistä ei ole olemassakaan.

Höpöhöpö, mulla oli noi selkämakkarat jo 18v kun painoin 55kg ja oon 169cm. Ja ne on vaan kasvanu kun vuosien saatossa lihonu ja ollut raskaana. Tosin en vielkään oo lihava.

Mitä höpöhöpö? Oletko paljonkin oikeasti tutkinut asiaa?

Ja todella monella laihalla/kevyelläkin naisella on makkaroita. Johtuu siitä että naisilla useimmiten lihaskudoksen määrä on lähes olematon. Jos on käytännössä pelkkää luuta ja läskiä niin ei sitä kovin hyvältä näytä kevyenäkään.

Jos "makkarasi" ovat löysää nahkaa, et oikein kamalasti niille mitään voi.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mitä höpöhöpö? Oletko paljonkin oikeasti tutkinut asiaa?

Ja todella monella laihalla/kevyelläkin naisella on makkaroita. Johtuu siitä että naisilla useimmiten lihaskudoksen määrä on lähes olematon. Jos on käytännössä pelkkää luuta ja läskiä niin ei sitä kovin hyvältä näytä kevyenäkään.

Jos "makkarasi" ovat löysää nahkaa, et oikein kamalasti niille mitään voi.

No onpa sulla yhdistelmä >> luuta ja läskiä...joopa joo.
Painoja nostelemalla ne pienenee.

Läski tosiaan painaa paljon vähemmän kuin lihas. Tunnen paljon ihmisiä jolla painoa paljon vähemmän mitä ulkomuoto antaisi ymmärtää. Ovat sellaisia löllyköitä ja velttoja. Sitten on sellasia tiiviimpiä paketteja joilla painoa paljon enemmän.

mä kun olen nyt laihtunu 87kilosta 73:n kiloon niin selkä"läskit" eli ne semmoset kahvat on kadonnu..
varmaan koko lihaskorsetin treenaus edesauttaa asiaa mutta ei siihen oo keksitty mitään muuta ihmekeinoa kun veitsi :x

itselläni sama ongelma, selkä ja käsiläskit. Lähdin treenaamaan puoli vuotta sitten ja kunto on tällä hetkellä erittäin hyvä. Kokoni pieneni ja kropasta lähti läskiä ja lihasta tilalle. Mutta painoni heiluu hieman alle sen mitä alunperinkin olin. Syynä lienee ruokavalio. Kyllähän nuo loputkin läskit lähtis jos osais olla syömättä...... toki lihas painaa enemmän kuin läski, että kyllä huomaa kropassaan suurenkin muutoksen, mutta kyllä sitä läskiä vielä löytyy, juuri yläkropasta enemmän. Eli ei ne läskit pelkällä liikkumisella katoa, vaikka päivittäin harrastan liikuntaa. Kun on liikunta ja ruokavalio molemmat kohdillaan ni kaikki ok. Kunhan vain ei olis niin perso ruualle :)

Yhteistyössä