Millä laattojen saumat puhtaaksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin

Vieras
Siis kenellä on hyvä konsti, millä sais keittiön laatat puhtaaksi. Meillä on vaaleat saumat, näyttää aivan hirveiltä.... en jaksais jynssätä yksitellen.. on nimittäin muutama sauma..
Laittakaa kikka kolmosia kehiin!

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Lidlissä on suihkepullossa yhtä "myrkkyä" jolla lähtee :)

hmm.. kiinnostaa.. minkä niminen pullo?? Minkä väristä? Muistatko yhtään? Kauppaan olen lähdössä ja ajattelin et samalla hakisin jotain myrkkyä millä sais putsattua noi saumat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Jos on kunnolla pinttyneet, niin sellasella saumatussilla vois koittaa värittää uudelleen.

Saumatussi... tosta en oo kuullutkaan.. myydään varmaan rautakaupoissa? Onkohan kuinka arvokas kynä?

Hintaa en oo vielä kysyny, mutta harkinnu käyttöä itekkin. On rautakauppatavaraa muistaakseni.

hmm.. kiinnostaa.. minkä niminen pullo?? Minkä väristä? Muistatko yhtään? Kauppaan olen lähdössä ja ajattelin et samalla hakisin jotain myrkkyä millä sais putsattua noi saumat.

Adritt Power Cleaner. Lukee kyllä ettei kalkkisaumoille saa käyttää, mut ei tuosta ole ollut haittaa, kun ei anna vaikuttaa liian kauaa.

Adritt Power Cleaner. Lukee kyllä ettei kalkkisaumoille saa käyttää, mut ei tuosta ole ollut haittaa, kun ei anna vaikuttaa liian kauaa.

Ok, pitääpä käydä Lidlissä kaupassa. kiitti

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Jos on kunnolla pinttyneet, niin sellasella saumatussilla vois koittaa värittää uudelleen.

Saumatussi... tosta en oo kuullutkaan.. myydään varmaan rautakaupoissa? Onkohan kuinka arvokas kynä?

Tuo on tosiaan maalaamista, on myynnissä myös esim Prismoissa. Mutta se ei toimi kosteudelle alttiissa kohdissa aina hyvin. Eli maali lähtee pois. Mulla kesti, mutta kaverilla lähti pois.

Hae pesuaineet oikeasta pesuainekaupasta, esim Yellow Service tms. Sieltä löytyy palkon tehokkaampia aineita kuin lähikaupasta tai marketista. Esim Kiillon tai ulkomaisten firmojen.

Meilläpäin ei ole yellow serviceä.. enkä tiiä mikä olis sit täällä päin vastaava liike...?? asun etelä-pohjanmaalla

Seinäjoella on ainakin pikapesu siinä valtionkadulla sen urheiluliikkeen poistopistettä vastapäätä.

Yhteistyössä