mulla on ollu epilaattori jo monta vuotta ja tykkään todella. alkuun sattu ihan sairaasti,varsinkin kainaloissa,mut siihen tottuu. bikiniraja onkin sit toinen juttu,mut kyl senkin hammasta purren pystyy epiloimaan ja menee niin paljon nopeempaan ku pinseteillä. ja sokerointia en oikein suosittele kotikäyttöön,se kannattaa jättää kosmetologeille,mut vahausta voi kokeilla jos haluaa läträtä vahan kanssa. vahausta oon kokeillu kylmävahalla,en oo puolesta enkä vastaan,ihan ok. mun makuun hieman rasittavaa ja tahmeeta puuhaa. mut ei mulla ainakaan oo sileä lopputulos 4 viikkoo vaan epiloin yleensä kerran viikossa,kun se kone tehoaa jo lyhyisiin karvoihin,mitä ei sit oo paljoo,ku niin usein epiloi. enkä mä ainakaan karvasena kulje,koska se karva kasvaa tosi hentona, ohuena ja pehmeenä takas,joten ei tarvi pelätä et näyttää peikolta. toki riippuu ihmisestä ja karvan kasvusta..ja alkuun toki on eri asia ku 5vuoden epiloinnin jälkeen..ostin anttilasta 40:lla ton epilaattorin,aikamoinen säästö,jos vertaa kosmetologikäynteihin tai vahan ostoihin tai terien ja geelin ostoon..