Me asutaan aso-asunnossa, joka on maksettu. Kyseeessä rivari, pieni piha. Me ei tupakoida. Ja käydään baarissa tosi harvoin. Mä olen viimeksi käynyt viime kesänä Suomessa baarissa.
Lapset harrastavat halunsa mukaan, mutta ei ole mitään törkykallista lajia. Musiikkiopistossa ovat ja toinen uimakoulussa, toinen jumpassa.
Mä käyn lenkillä ja uimassa, vesijuoksussa, mies lenkkeilee. Meillä on pyörät.
Me syödään vähän eineksiä, paitsi jotain pinaattilettuja tms. joskus. Itse tekemällä ruuat alusta loppuun säästää paljon. Hyödynnän vuoden kiertoa paljon.Me saadaan omenia vanhemmilta, teen niistä hilloja. Me marjastetaan, sienestetään. Ostetaan myös 30 % lihaa pakkaseen, leivät leipomokaupasta ja paljon leivon itse leipää ja herkkuja. Ostetaan kahvit tarjouksista, sokerit ym. Parhaimmillaan meillä oli yli 20 pkt kahvia, kun Juhlamokka oli yhden kaupan avajaistarjous viikon

. Syödään silti terveellisesti ja hyvin.
Vaatteita lapsille hommaan kirppareilta ja aleista. Ompelen itse pyjamia tms. helppoja vaatteita.
Ei oo lemmikkejä. Eikä autoa, niihin ei mee rahaa.
Ja matkat mitä me tehdään, on netistä tarjouksella otettuja lentoja, matkoja ja äkkilähtöjä. Plus kun matkustelee, saa lentopisteitä, risteilylahjakortteja jne.
Ja viimeisen vuoden aikana ollaan käyty 2 x Lapissa, kerran etelässä, 1 x kaupunkilomalla miehen kanssa kahdestaan, 2 x risteilyllä. Tiedossa: pääsiäisenä Lappiin, toukokuussa Pariisiin, kesällä risteily, ja syksyllä johonkin Välimeren maahan...
Me tykätään matkustaa ja satsataan siihen. Lapset nyt 4,5 ja 6 v ja heistäkin tuo on kivaa.