Millä himskatilla mä saan purkan irti housuista???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeLu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LeLu

Jäsen
15.07.2004
196
0
16
Piti sit polveen saada purkka |O No joo toinen puoli siitä on matossa mut se irtos mut nuista housuista en saa sitä irti vaik koneessa jo käytin.... Onko kellään mitään keinoa tiedossa????

Kiitosta :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
Alkuperäinen kirjoittaja Hummeri:
Pakastimeen housut ja sitten irrottelet purkan

Ei mulla auttanut tuo.Tai auttoi niin että se isoin klähmä lähti, mutta ikävä läntti jäi.Kyllä harmitti kun ekaa kertaa yllä olleet todella kivat housut meni roskiin :o

Et sitten yrittänyt sitä tahraa/länttiä poistaa nestemmäisellä pyykinpesuaineella?

Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
Alkuperäinen kirjoittaja Hummeri:
Pakastimeen housut ja sitten irrottelet purkan

Ei mulla auttanut tuo.Tai auttoi niin että se isoin klähmä lähti, mutta ikävä läntti jäi.Kyllä harmitti kun ekaa kertaa yllä olleet todella kivat housut meni roskiin :o

Mä en voi käsittää, miksi pitää heittää vaatteita ROSKIIN? Miksi niitä ei voi kiikuttaa sinne UFFen laatikkoon tai jonnekin lähetyskirpparille, maailmassa on miljoonia ihmisiä jotka ottavat ilomielin vastaan ehjät housut, vaikka niissä olisikin joku tahra!!

Järkyttävää kaatopaikkojen täyttämistä!!

PUrkkatahrakin lähtee kyllä ajallaan housuista. Meillä nimittäin muksut söi sellasta mustaa mansikkapurkkaa ja pianhan sitä löytyi mun valkosilta housuilta,alkuun siinä oli inhottava läntti,mutta muutama pesu ja ulkokuivaus jälkeenpäin tahra oli poissa. Mä laitoin siihen tahrakohtaan kyllä ruokasoodaa ennen pusua.