Millä herättää miehen kiinnostus (oman)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyjä

Vieras
Nuoresta asti oltu yhdessä ja nyt kun lapset vie suurimman osan ajasta, huomiosta ja voimista, niin vähän ehkä latteaksi mennyt parisuhde...

Millä sitä vois piristää?

Harvoin laittaudun enää, ja silloin kun laittaudun niin mies ei tunnu huomaavan. Erotiikkaa ei paljon ole ja kun on niin se on tylsä pikapano, sitä samaa kun joka kerta.

Mies ei löydä mitään alakerrasta eikä mistään muualtakaan, vuosiin en ole orgasmia saanut...

Mitä keksin meille??

Mitäs jos sitten laittaudut, huomais mieskin taas et oot myös nainen etkä vaan äiti? =)

Ja jos seksi on pikapanoja vaan niin tyydytä ittes miehen edessä, ehkä se osais paremmin ku näyttäs mallia miten tulee toimia sen alakerran kanssa?

Mä sanoisin, että kerro miehellesi, ettei se osaa ja sano tarkasti, mitä haluat.

Ensin se loukkaantuu, mutta kun et sano ilkeästi, niin jos se on viksu, se alkaa yrittää vähän enemmän. Muista että et ikinä teeskentele.

Jaa, sanoitkin että mies ei huomaa jos laittaudut... entäs jos laittaudut ja lähdet johonkin? vaik ostaa sen verran ihanat alusvaatteet et saat ittes vireeseen ja sit toteutat ton toisen mun ehdotuksen kun kotiudut?

Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:
Mies ei löydä mitään alakerrasta eikä mistään muualtakaan, vuosiin en ole orgasmia saanut...

Mitä keksin meille??

Parinvaihto tai edes apumies mukaan? Uusia kokemuksia kummallekin, ja mies voisi ehkä oppia jotain..

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:

Mitä keksin meille??

Parinvaihto tai edes apumies mukaan? Uusia kokemuksia kummallekin, ja mies voisi ehkä oppia jotain..

Miksei voi itte opettaa? parinvaihto tommoselle, joka ei löydä mitään alapäästä voi olla kyllä aika näyryyttävä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Mitä keksin meille??

Miksei voi itte opettaa? parinvaihto tommoselle, joka ei löydä mitään alapäästä voi olla kyllä aika näyryyttävä.

Niin voi. ja jos muutenkin menee vähän sinnepäin sängyssä, ja suhde muutenkin jäänyt arjen jalkoihin niin en kyllä lähtis parinvaihtoa tai kolmatta pyörää suosittelemaan.

Kokemuksesta voin kertoa että hyvinvoiva suhdekaan ei sitä välttämättä kestä.

Mä oon sanonut suoraan ja mun mielestä se on yksi parhaista jutuista, mitä oon tehnyt.

myös se päätös, etten koskaan teeskentele, että tuntuu, on ollut hyvä.

Tykkäättekö erilaisista roolileikeistä/leluista/vaatteista tai jostain muista? Ne voisi antaa kivaa erilaisuutta siihen normiin hommiin.

No joo, mutta jos mies ei siis löydä alapäästä mitään (onko ees ikinä löytänyt?) niin voisi olla hyvä, jos hieman neuvot ja esim. kehut tai jotain kun osaa tehdä jotain (tai edes yrittää näin aluksi). Sitten tuo rukoilijasirkan neuvo, ettei kannata teeskennellä niin on hyvä neuvo. Älä teeskentele, koska silloin mies ei voikaan tietää, ettet siitä tykkää mitä mies tekee.. Paras on olla vaan ihan neutraali ja kun tuntuu hyvälle ja haluat jatkavan just siitä niin sitten vaikka heittää hieman vettäkiukaalle niin tekee toistekkin (jos siis ei halua sanoja käyttää siinä tilanteessa) :)

Mitä keksin meille??

No ei kannata lähteä tähän jos mies ei innostu ajatuksesta. Hyvä tapa selvittää miehen kanta on ehdottaa leikkimielisesti, tai suoraan kysyä mitä haluaisi kokeilla jos saisi valita vapaasti.

Itsellä pelkästään hyviä kokemuksia, apumiehen paikasta.

Mitä keksin meille??

No ei kannata lähteä tähän jos mies ei innostu ajatuksesta. Hyvä tapa selvittää miehen kanta on ehdottaa leikkimielisesti, tai suoraan kysyä mitä haluaisi kokeilla jos saisi valita vapaasti.

Itsellä pelkästään hyviä kokemuksia, apumiehen paikasta.

Just, mä ainakin loukkaantusin jos mulle tollasta ehdottas.

Mä oon sanonut suoraan ja mun mielestä se on yksi parhaista jutuista, mitä oon tehnyt.

Näin miehenä voin sanoa, että pliis älkää teeskennelkö. Hitostako se mies voi tietää mikä oikeasti toimii, jos nainen teeskentelee?

Hommatkaa vaikka lapsenvahti yhdeksi viikonlopuksi, jolloin vietätte kahdestaan laatuaikaa jossain hotellissa (hotellissa siksi, ettei kotityöt ota aikaa ), käytte ulkona syömässä, varaatte jotaion kivoja seksileluja hotellihuoneeseen jne....

Ainakin meillä toimii aivan loistavasti :p

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:

Näin miehenä voin sanoa, että pliis älkää teeskennelkö. Hitostako se mies voi tietää mikä oikeasti toimii, jos nainen teeskentelee?

Nii, aika kettua se, et jos on vaikka vuosia tavan takia vaan huutanut ja sit paljastaa, ettei oo ikinä saanut, niin ei o oikeen kiva juttu. Ja voi olla aikamoinen pettymys miehelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:

Ja sitä miestä voi vaikka kädestä pitäen opastaa oikeisiin paikkoihin harvempi mies siitä suuttuu

Mä ehkä en ekana alkais sänkypuuhia virittelemään ...koittaisin saada kunnolla juteltua asioista ensin,mitä kumpikin haluaa,onko rakkautta vielä jne.

usein tuollaiset syvälliset juttelut,kissojen pöydälle nostelut saa aikaan vipinää lakanoiden välissäkin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mä ehkä en ekana alkais sänkypuuhia virittelemään ...koittaisin saada kunnolla juteltua asioista ensin,mitä kumpikin haluaa,onko rakkautta vielä jne.

Syvällinen keskustelu rakkaudesta saa miehen lähinnä janoiseksi. Tuollaisen kissannostajaisen jälkeen ei välttämättä jää kahteen..

Siis minkä hiton takia aina sängyssä? Ota homma hoitoon kesken telkkarin katselun kun muksut ovat nukkumassa! Kaiva pelit esiin, vähennä valoja ja siinä telkkarin ääressä uudella tavalla villisti viettele ukkosi.