Ö
öklöttää
Vieras
mä syön tulee huono olo
oon syömättä tulee huono olo
ja koko ajan huono olo taas kävin tervehtiin pyttyä..en jaksa
nyt kaikki mitä auttaa
mun ei tee mieli maitoo,kahvia,pullaa,lämmintä ruokaa,kaikki äklöttää
oon joitain koittanut mm jääpalat,piltit,kylmämehu,jugurtit,kaakao+leipä
nytkin sellanen tunne että hetkenä minä hyvänsä saa juosta vessaan
oon syömättä tulee huono olo
ja koko ajan huono olo taas kävin tervehtiin pyttyä..en jaksa
nyt kaikki mitä auttaa
mun ei tee mieli maitoo,kahvia,pullaa,lämmintä ruokaa,kaikki äklöttää
oon joitain koittanut mm jääpalat,piltit,kylmämehu,jugurtit,kaakao+leipä
nytkin sellanen tunne että hetkenä minä hyvänsä saa juosta vessaan