Millä estää sisään kasvaneet ihokarvat? Pelkkä ihon kuorinta kun ei näköjään riitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lakana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lakana"

Vieras
Sama ongelma joka kesä, sisäänpäin kasvaneet ihokarvat. Aikaisemmin yrittänyt poistaa ihokarvoja vahalla sun muulla millä ihokarvat lähtee juurineen, ja aina ihokarvat kasvaa pahasti ihon sisään ja sääret järkyttävän näköiset. Nyt en ole edes yrittänyt poistaa säärikarvoja muulla kuin höylällä, mutta nyt osa ihokarvoista kasvaa silti ihon sisään. Miksi ihmeessä?
Olen käyttänyt kuorintavoidetta säännöllisesti. Ihoa en kyllä muista joka päivä rasvata.

Nyt mietin auttaako jos rasvaan tuolla oriflamen karvan kasvua hidastavalla voiteella joka päivä, vai onko jotain muitakin konsteja?
Minulla ihan kalpea iho ja mustat säärikarvat, olisi todella kiva saada ne pois pidemmäksi aikaa mutta nyt tultava toimeen näin. Höylällä ajelun jälkeen tulee ikävästi ruma sänki joka näkyy kalpealla ihollani rumasti ja jatkuva höylääminen ärsyttää ihoa. Mutta huonompi vaihtoehto on vahat sun muut jotka poistaa karvat juurineen.
Jos olisi rahaa poistaisin karvat laaserilla.

Onko se sitä mikä on tuubissa vai semmosessa pullossa?

Tuubissa oleva on mulla ainakin auttanut tuohon ongelmaan :) ja siis laitan vaan karvojen ajelun jälkeen ja muina päivinä vaan jotain rasvaa.

Karbamidia (=ureaa) sisältävät voiteet toimii. Mulla ainakin. Pehmentää ihon pintaa paremmin kuin kuorinta, joka saattaa vain pahentaa ihon kuivumista ja sarveistumista.

Yhteistyössä