Miljonääriäidit

• Viestiketjun aloittaja näin
  • Ensimmäinen viesti
näin
Joko olette ekan jakson katsoneet? Mikael Hytönen lässyttämässä pilaa sen vähäisenkin kiinnostuksen ohjelmaa kohtaan. Kyllä on mimmit niin pihalla normaalielämästä, varsinkin se blondi. Lapset oli kyl tosi suloisia, saa nähdä mitä paljastuu tulevissa jaksoissa. Näytetäänkö kiukuttelua yms.

No se lause "miten joku voi jaksaa yksin kahden lapsen kanssa, kun mä oon nytki niin loppu" jonka kuulin jossain mainoksesta asiayhteyttä enempää tietämättä sai tekemään jonkin sortin johtopätöksiä näistä miljonääriäideistä...Mä inhoon yleensäkin kaikkea tosi tv:tä ihan ylitsepursuavasti, joten en taida kyllä kattoakkaan.

"mie"
Juu, katsoin netistä sen ekan jakson. Ja täytyy sanoa että se juonto on aika kauhee :/ Mutta ohjelma itsessään on ihan ok, ihan viihdyttävää katsoa miten erilaisia murheita eri ihmisillä on :D

Uskomatonta
Jos äiti on "tuloton ja varaton" ja poikaystävällä on satoja tuhansia ulostotossa, niin kuka on miljonääri? Siinäpä dilemma pohdittavaksi. Ihan kaikkea LIV-kanavalla näytettävää ei kannata uskoa.

Uskomatonta
Eiköhän joku media jossain vaiheessa ymmärrä kysyä esim. Grekinin ex-aviomieheltä tai entisiltä työnantajilta. Veikkaan, että kovin kauaa tämä kana ei ilman päätä lentele.

Uskomatonta
Voin olla ulkona reality-tv:stä, mutta lähtökohtaisesti jos esitellään "miljonäärien" elämää, olisi yhtälössä syytä olla edes yksi miljonääri. Tai edes satojen tuhansien omaisuutta omaava. Tässä tapauksessa on vain velkoja ja varattomuutta. Marbella on muuten paikka, jossa KAIKEN voi vuokrata...

:D
Pian televisiossa starttaavan Miljonääriäidit -sarjan toinen miljonääriäiti Nina Grekin hakee lastenhoitajaa perheelleen. Työsuhde-edut ovat päätähuimaavat.

Perheen vaatimuksena lastenhoitajalle on 35-45 vuoden ikä ja kokemus kaikenikäisten hoidosta. Uuden hoitajan tulee taitaa suomen kielen lisäksi myös englanti, espanja sekä venäjä.

Grekin lupaa lastenhoitajalle täyspitkistä työpäivistä palkaksi noin 100 000 euroa kuussa. Uudella lastenhoitajalla ei tarvitse olla käytössään omaa autoa, sillä kyyditseminen onnistuu perheen Ferrarilla tai Porschella.

Miljonääriäidit-sarja starttaa Liv-kanavalla 22. syyskuuta. Nina Grekin nähdään sarjassa ystävänsä Marian kanssa. Sarja kuvaa rikkaiden naisen epätavallista arkea.

Lähde: Seiska

:D
Itse työpaikkailmoitus on täällä:

http://www.canguroencasa.com/Canguros-Cuidado-de-Bebes/Marbella/Nanny/id-Lbgcjdjejeefdbe.xsql#leermas

Nyt kielitaitoiset palstamammat hakemusta väsäämään! :D

"vieras"
Niinhän se on, että usein näennäisesti varakkailla ihmisillä on käteisen lisäksi ihan mahdottomasti myös velkaa. Eli jos businekset jostain syystä pikkuisen rävähtää reisille, niin se on bye bye Ferrarit ja luxus, eikä riitäkään. Eli todellisuudessa velkaa on enemmän kuin pääomaa. Mutta näiden kahden daamin tilannetta en toki tiedä.

Yhteistyössä