milanna!

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Mantelilastu:
Oletko saanut jo tiedon lääkäriltä? Olen ollut poissa netin äärestä ja ajattelin kysellä että joko diagnoosi on selvinnyt?
Kyllä on selvinyt se oli joku schvannoma,niin kun lääkäri on selitänyt se on jotain synnynäistä hän sanoi ei ole yhtään vaarallista,eikä se toistu jos ymmärsin oikein,mut saan vielä enemmän selville silloin kun menen kontroliin ajalle =)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Mantelilastu:
Oletko saanut jo tiedon lääkäriltä? Olen ollut poissa netin äärestä ja ajattelin kysellä että joko diagnoosi on selvinnyt?
Kyllä on selvinyt se oli joku schvannoma,niin kun lääkäri on selitänyt se on jotain synnynäistä hän sanoi ei ole yhtään vaarallista,eikä se toistu jos ymmärsin oikein,mut saan vielä enemmän selville silloin kun menen kontroliin ajalle =)
Koska tuo on?

 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Mantelilastu:
Oletko saanut jo tiedon lääkäriltä? Olen ollut poissa netin äärestä ja ajattelin kysellä että joko diagnoosi on selvinnyt?
Kyllä on selvinyt se oli joku schvannoma,niin kun lääkäri on selitänyt se on jotain synnynäistä hän sanoi ei ole yhtään vaarallista,eikä se toistu jos ymmärsin oikein,mut saan vielä enemmän selville silloin kun menen kontroliin ajalle =)
Koska tuo on?
kahden viikon päästä =)
 
vieras
mä oon se jolla on suurinpiirtein samanikäinen tyttö kans kun sulla! Onneksi meillä ei sen vakavampaa kun ei vielä oikeen kunnolla puhu. Kuperkeikkaa ollaan kovin opeteltu tänään:)
 

Yhteistyössä