Mikä tai kuka on Milanna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ummikko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"Ummikko"

Vieras
Voisko joku nyt ystävällisesti kertoa mikä tää Milanna juttu on?

Luen säännöllisen epäsäännöllisesti tätä palstaa ja lähes joka kerta täällä on joku Milanna aloitus. Milloin Milannaa kiusataan, milloin kehutaan, Milanna on nähty siellä tai täällä, Milanna on synnärillä Milannan fb-sivut on löytynyt, Milanna tykkää siitä tai tuosta jne. jne. Onko Milanna julkkis muuallakin kuin Mitäs nyt-palstalla?

Vai onko tää palstan oma leikki: arvaa kuka Milanna on?

Yhteinen tekijä näillä jutuilla on että useinkin kirjoitukset on jotenkin negatiivis sävytteisiä?

En siis halua Milannan oikeaa nimeä ja sos.turvatunnusta mutta avatkaa nyt edes vähän taustaa tähän...

Miten ole voinut välttyä avaamasta yhtäkään Venakko Milannan tekemää aloitusta? Ei tarvitse montaa lukea, että pääsee sisälle siitä kuka hän on.

Lyhyesti: Suomeen muuttanut Viron venäläinen, entinen strippari, jolla on toinen (rikkaaksi mainostaneensa) aviomies. Kirjoittelee täällä jatkuvasti mitä on ostellut ja mistä, mitä projekteja hänellä on menossa/suunnitelmissa.

Itse mietin aikaisemmin samaa. Nyt on selvinnyt ihan palstaa lukemallaa, että Milanna on EI-suomalainen, himmeän oloinen tytön hupakko, joka on pokannut vanhemman remppareiskan, jolla on hillloa toteuttaa Milannan unelmat. Lapsia on pari satsia, kaks tyttöä eksälle ja rikkaalle Suomipohatalle yksi vauva. Milanna brassailee rahalla palstalla ja mammat kiehuu kateudesta. Ei maailman tasapainoisimman oloinen ihminen. Itse en kertoisi noin avoimesti netissä omista asioistani.

Viimeksi muokattu:
:D No olishan se pitänyt arvata! En vaan oo koskaan törmännyt hänen tekemiin aloituksiin, vain hänestä tehtyihin. Ja niiiin paljoa ei kuitenkaan kiinnostanut että olisin itse leikkinyt salapoliisia kaksplus sivuilla etsien Milannaa.

No johan tuossa onkin monta syytä negatiivisiin Milanna juttuihin: maahanmuuttaja, strippari, rahaa riittävästi käytössä...

Totta tai ei, suosittelisin useamallekin että unohtakaan koko Milanna niin ei tuu teille niin paha mieli :D

Tapaus Milanna selvitetty!

[QUOTE="Ummikko";26792822]:D No olishan se pitänyt arvata! En vaan oo koskaan törmännyt hänen tekemiin aloituksiin, vain hänestä tehtyihin. Ja niiiin paljoa ei kuitenkaan kiinnostanut että olisin itse leikkinyt salapoliisia kaksplus sivuilla etsien Milannaa.

No johan tuossa onkin monta syytä negatiivisiin Milanna juttuihin: maahanmuuttaja, strippari, rahaa riittävästi käytössä...

Totta tai ei, suosittelisin useamallekin että unohtakaan koko Milanna niin ei tuu teille niin paha mieli :D

Tapaus Milanna selvitetty![/QUOTE]

Koittaisit vain itse unohtaa :D:d

Yhteistyössä