MIKSKÖHÄN ON NIIN VAIKEETA LÖYTÄÄ KAVERIA =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave: Löytyy siis muitakin äitejä jotka tykkää näistä "paheista" :laugh:
Itsekkin joskus mietin että olenkohan ainut äiti ihminen joka tykkää käydä valillä baarissakin irrottelemassa B)
Jos Itä-Suomesta päin tämmöisiä äitejä löytyy niin mulle saa laittaa viestiä,uudet ystävät ois tervetulleita B)
Ja lapsillekkin uudet kaverit erittäin kaivattuja poika -03 ja tyttö -06,asutaan vähän syrjässä kaupungista ja tuntuu ettei kukaan jaksa tänne ajella :|

Täällä olisi myös uudellamaalla PK-seudulla asusteleva vm 80, vailla kaveria. Meillä on poikia kaksi vanhempi täyttää 4 v. Kaverit häipyivät kun äippäloman jälkeen menin töihin... ->huono äiti... Mutta taas olen kotona 4 kk vanhan pojan kanssa... Ja en sovi tähän täydelliseen muottiin mahamakkaroidenkaan takia... Auto minulla on käytössä kohtuudella... Ja tupakkia kuluu, mutta vähentää pitäisi. Ja olisi se ihan kiva olla vapaalla joskus ihan "tyttöjen" kesken... Että kaveria/ystävää vailla ollaan!!!

Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Alkuperäinen kirjoittaja maruzella:
Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
siitä pystyy lähettämään yksityisviestin kyseiselle henkilölle :)

mites mä saan tollasen kuoren?
:)

itselleen ei voi yv:tä lähettää. ;)

ehän mää tollasta kato tajunnu,ihmettelin vaan ku muilla on ja mulla ei
:) tää oli joku blonditesti :laugh:

Eipä mullakaa oo sellasta kamua jonka kans kävisin lenkillä tai shoppailemassa tai juoruiltas muuten vaan tms. Kai se on tää ku asutaan pienellä paikkakunnalla. No onneks hyvä kamu muutti just tohon naapurikaupunkiin, 35km:n päähän niin voipi sinne aina ajaa hurauttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Äippis:
Tietysti kaikki on aina ihan eri suunnalta ku minä! Kanta-hämeessä asustellaan.

missäs päin asustelet? kun hämeestä minäkin. :)

Riihimäeltä täältä ihanasta käpykylästä :)

Täällä olis forssalainen,onko kumpikaan täältä?Mä tykkään tutustua aina uusiin ihmisiin ja mulla onkin paljon erilaisia kavereita/ystäviä,mutta heitä ei ole koskaan liikaa

=)

Alkuperäinen kirjoittaja Liinastina:
Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Täällä samaa pohdiskelen yhdessä 5-vuotiaan poikani kanssa. Leikkikentät kolisevat tyhjyyttään -täällä ei enää ole muita äitejä ja lapsia. Esikoisella sentään on kamuja eskarista ja ollaan saatu kutsuja tulla käymään näin kesälläkin. Ehkä mua ja poikaakin onnistaa...Mulle tuli kyyneleet silmiin kun poika sanoi: " Ei ole kamuja, ei edes tyttöjä. Kenenkähän kanssa mä meen isona naimisiin, kun kaikki naiset on täältä lähteneet?" Laitoimme päiväkodin ilmoitustaululle viestin, että jos joku jaksais tulla hoitopäivän jälkeen tai viikonloppuisin leikkimään, mutta eivät taida enää jaksaa..Pitänee mennä töihin ja tarhaan niin saadaan seuraelämään kaivattua vipinää. Ja muutto isompiin ympyröihin on käynyt mielessä monta kertaa. Se saattais kivasti piristää muutenkin. :wave:

:laugh: Vai on naisetkin lähteneet. No onneksi pojallasi on vielä aikaa etsiä niitä. ..vitsi mä oikeesti repeilen :laugh:

Joo..

=) Mun poikani on hurmuri ja viime kesänä hän kosi Valtsun kassaneitiä...mutta neiti ilmoitti olevansa liian vanha. Poikani on semmoinen sananiekka. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja popronki:
ja mimmu: täällä myös vuokrakämpässä asusteleva vanhalla romulla ajeleva tupakkia polttava ja siideriä silloin tällöin kittaava immeinen :D

:laugh: Kiitos lohdutuksesta ;) Listaan pakko vielä lisätä kiroilu :saint:
T.ap

:D

Täällä sit kans yhdenlainen eli samanlainen :D Tosin ei ole kukaan vielä tältä suunnalta ilmoittautunut :|

mä oon täältä hämeenlinnan suunnalta :whistle:
mut yv:tä voipi silti laittaa.

Aika läheltä sentäs olet :) Voisinki laittaa viestiä kun kerkeän. Kattelin profiiliasi, että teillä on poika 10/06 ja elukoita:) Meillä tyttö 9/06 ja eläimiä myös :)

mä oon täältä hämeenlinnan suunnalta :whistle:
mut yv:tä voipi silti laittaa.

Aika läheltä sentäs olet :) Voisinki laittaa viestiä kun kerkeän. Kattelin profiiliasi, että teillä on poika 10/06 ja elukoita:) Meillä tyttö 9/06 ja eläimiä myös :)

postia vaan tulemaan. =)

Se on toi Uusimaa aika laaja käsite :|
Mäkin Uudellamaalla ilman vaikkapa lenkkeilykaveria, mutta kun kaikki näyttää olevan Järvenpäästä tai jostain sieltä suunnalta.

Yhteistyössä