Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äippis:Tietysti kaikki on aina ihan eri suunnalta ku minä! Kanta-hämeessä asustellaan.
Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:siitä pystyy lähettämään yksityisviestin kyseiselle henkilölle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maruzella:Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:siitä pystyy lähettämään yksityisviestin kyseiselle henkilölle![]()
mites mä saan tollasen kuoren?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maruzella:Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:siitä pystyy lähettämään yksityisviestin kyseiselle henkilölle![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:Alkuperäinen kirjoittaja maruzella:Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:siitä pystyy lähettämään yksityisviestin kyseiselle henkilölle![]()
![]()
muut näkee sulla sen kuoren, mut et nää itselläs..
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja maruzella:Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:siitä pystyy lähettämään yksityisviestin kyseiselle henkilölle![]()
![]()
itselleen ei voi yv:tä lähettää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja Äippis:Tietysti kaikki on aina ihan eri suunnalta ku minä! Kanta-hämeessä asustellaan.
missäs päin asustelet? kun hämeestä minäkin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äippis:Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja Äippis:Tietysti kaikki on aina ihan eri suunnalta ku minä! Kanta-hämeessä asustellaan.
missäs päin asustelet? kun hämeestä minäkin.![]()
Riihimäeltä täältä ihanasta käpykylästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:ja mimmu: täällä myös vuokrakämpässä asusteleva vanhalla romulla ajeleva tupakkia polttava ja siideriä silloin tällöin kittaava immeinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja popronki:Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:ja mimmu: täällä myös vuokrakämpässä asusteleva vanhalla romulla ajeleva tupakkia polttava ja siideriä silloin tällöin kittaava immeinen![]()
Kiitos lohdutuksesta
Listaan pakko vielä lisätä kiroilu :saint:
T.ap
Alkuperäinen kirjoittaja Liinastina:Alkuperäinen kirjoittaja Rania:Täällä samaa pohdiskelen yhdessä 5-vuotiaan poikani kanssa. Leikkikentät kolisevat tyhjyyttään -täällä ei enää ole muita äitejä ja lapsia. Esikoisella sentään on kamuja eskarista ja ollaan saatu kutsuja tulla käymään näin kesälläkin. Ehkä mua ja poikaakin onnistaa...Mulle tuli kyyneleet silmiin kun poika sanoi: " Ei ole kamuja, ei edes tyttöjä. Kenenkähän kanssa mä meen isona naimisiin, kun kaikki naiset on täältä lähteneet?" Laitoimme päiväkodin ilmoitustaululle viestin, että jos joku jaksais tulla hoitopäivän jälkeen tai viikonloppuisin leikkimään, mutta eivät taida enää jaksaa..Pitänee mennä töihin ja tarhaan niin saadaan seuraelämään kaivattua vipinää. Ja muutto isompiin ympyröihin on käynyt mielessä monta kertaa. Se saattais kivasti piristää muutenkin. :wave:
Vai on naisetkin lähteneet. No onneksi pojallasi on vielä aikaa etsiä niitä. ..vitsi mä oikeesti repeilen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:Alkuperäinen kirjoittaja popronki:Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:ja mimmu: täällä myös vuokrakämpässä asusteleva vanhalla romulla ajeleva tupakkia polttava ja siideriä silloin tällöin kittaava immeinen![]()
Kiitos lohdutuksesta
Listaan pakko vielä lisätä kiroilu :saint:
T.ap
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:mä oon täältä hämeenlinnan suunnalta![]()
mut yv:tä voipi silti laittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äippis:Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:mä oon täältä hämeenlinnan suunnalta![]()
mut yv:tä voipi silti laittaa.
Aika läheltä sentäs oletVoisinki laittaa viestiä kun kerkeän. Kattelin profiiliasi, että teillä on poika 10/06 ja elukoita
Meillä tyttö 9/06 ja eläimiä myös
![]()