MIKSKÖHÄN ON NIIN VAIKEETA LÖYTÄÄ KAVERIA =(

  • Viestiketjun aloittaja mimmu
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen muuttanu noin kuus vuotta sitten suht pienelle paikkakunnalle Kanta-Hämeeseen, ja kyllä täytyy sanoa, että on hankalaa saada täältä kavereita. No yks sentäs on tullu täs heti alussa muuton jälkeen ja toinen asustelee vähän matkan päässä. Hyvän päivän tuttuja ja moikkaustuttuja kyl on joo, mutta ei mitään sen "syvällisempää". Lenkkeillä saan suurimmaks osaks yksikseni tai siis kaksin pojan ja koiran kanssa. Se on tätä, kun suuri osa on käyny koulunsa täällä ja ovat muodostaneet keskenään kaveriporukat, joihin on hyvin hankala päästä mukaan.

Töissä kävin naapurikaupungissa ja sieltä jäi muutama kaveri, mutta kun sinne pitäisi aina lähteä suunnitelmallisesti autolla, ja sieltä kaupungistahan on sitten paaaaljon vaikeampi päästä tulemaan tänne päin. No onneks oon kehittäny itelleni ja pojalle jonkin verran menoa, kun kerhotkin loppui.
 
tipsukka
sama juttu.itse asun pikku paikkakunnalla ja yhtään ystävää ei ole..=( lapsia itsellä 4 joista vanhin 4v ja nuorin 1vko..Tää netti onki ainuu lohtu.kauempaaki olis kiva saada kavereita kun auto käytös niin voi kyläillä.Itse asustan janakkalassa.
 

Ois nyt Kotkastakin joskus edes joku...

Tajusin tänään, että yksinäisyys jo oikein ahdistaa, ja käy itsetunnon päälle. :(

Kaikki täydellisyys on minusta kaukana, olen 30-v neljän lapsen kotiäiti ja haluan puhua muustakin kuin soseista ja vaipoista ja Oriflamesta...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kutmula:
:wave: Löytyy siis muitakin äitejä jotka tykkää näistä "paheista" :LOL:
Itsekkin joskus mietin että olenkohan ainut äiti ihminen joka tykkää käydä valillä baarissakin irrottelemassa B)
Jos Itä-Suomesta päin tämmöisiä äitejä löytyy niin mulle saa laittaa viestiä,uudet ystävät ois tervetulleita B)
Ja lapsillekkin uudet kaverit erittäin kaivattuja poika -03 ja tyttö -06,asutaan vähän syrjässä kaupungista ja tuntuu ettei kukaan jaksa tänne ajella :|
Tarkemmin mistäpäin Itä-Suomea ?

 
Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:
sama juttu.itse asun pikku paikkakunnalla ja yhtään ystävää ei ole..=( lapsia itsellä 4 joista vanhin 4v ja nuorin 1vko..Tää netti onki ainuu lohtu.kauempaaki olis kiva saada kavereita kun auto käytös niin voi kyläillä.Itse asustan janakkalassa.
laitahan yv:tä tai postia osoitteeseen: veetoheto@suomi24.fi =)
 
musta samanhenkisiä äitejä vaikea löytää kanssa. Mua kiinnostaa muutkin asiat kuin vauva ja lapsijutut ja tykkään käydä leffassa ym- mutta en juo ja käy baareissa.. Kaikki äidit tuntuu olevan aina niin paljon mua vanhempia ja niin eri elämäntilanteessa, mutta mulla onneksi on sellasia samanhenkisiä tuttuja, mutta uusia sellasia ei löydy pahemmin
 
Alkuperäinen kirjoittaja minna81:
Joo espoon suunnallakin kaivataan uutta bile seuraa.. tupakkakin maistuu ja ois kiva saada uusia ystäviä,vaikka biletyksen merkeissä :) ilta ilman lapsia ja juttuja lapsista..
Mistä päin espoota? :D
Mä oon kyllä kaikkien paheiden kohtauspaikka, tupakka palaa enkä syleksi lasiin, vältän parhaani mukaan perhekerhoja, äiti-lapsi-jumppaa ja puistoilua. Enempi tulee lasten kanssa shoppailtua (ja kyllä, saavat hese-ruokaa ;) ) Baariinkin voisin mennä, jos seuraa olis. Ja muutenkin, olis kiva jos oppis taas puhumaan muustakin kuin siitä, mitä lapset on tehny/oppinu, ja kuinka monta pölykoiraa nurkissa majailee...
Saa laittaa yv tai s.posti osoite vattumato @ netti.fi
 
Minäkin kaipailisin kaveria.. Ainoo kamu näiltä nurkilta muutti perheineen useemman sadan kilsan päähän ja jätti mut tänne hyvänpäivän moikkaustuttujen sekaan,joista suurin osa asuu ja elää kuitenkin aika erilaista elämää kuin me... Kamuja lenkille, harrastuksiin, terassille/baariin, hiekkalaatikolle, kirppareille, kahville, ajatustenvaihtoon... Lasten kanssa ja ilman... hurttia huumoria ja hauskuuttelua, jutustelua kaikesta taivaan ja maan väliltä. Niin ja asustellaan täällä Tampereen kupeessa.
 

Yhteistyössä