Miksköhän isot lapset istuu ostoskärryissä

  • Viestiketjun aloittaja Nieminen
  • Ensimmäinen viesti
tepa
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:
Alkuperäinen kirjoittaja Nieminen:
Hyvä, kun mahtuuvat edes. Siis jotkut 4-5- vuotiaat. Kai ne nyt sen aikaa jaksais kävellä, mitä kauppareissu kestää ja uskoa puhetta pitäisi ainakin jo tossa iässä...
Siksi istui esim tänään kun oli ihan mahdottomalla päällä. :saint:
Niin, kai se on parempi että se siinä kärryssä (istuimessa) istuu, kuin keskellä kaupan käytävää ;)

 
vieras
En nyt lukenut koko ketjua mutta entäs ne ISOT lapset jotka istuu siinä vauvojen istuimessa??? Eikö järki sano että ne vauvaistuimet on VAUVOILLE?! Tänäänkin näin varmaan kolmevuotiaan istutettuna vauvaistuimeen......
 
ei siellä kärryissä saa lasta pitää ihan hygienian takia. kengissä on kaikki paska ja sit ne on niissä ruokatavaroissa ja kärreissä. istukoot lapset heille tarkotetuissa paikoissa. kärreissä istuminen oli kielletty esim.lintuinfluenssavaaran takia tuossa yhdessä vaiheessa ja luulis aikuisilla olevan sen verran järkee, et ei anna lapsien siellä ruokien seassa olla. meillä käytetään niitä autokärryjä ja niihin kaksoskärryihin mahtuu muistaakseni 4 lasta, 2 autoon ja 2 ihan normipaikoille.
 
vieras
Mä olen ainakin opettanut meidän 3v käyttämään niitä pikkukärryjä ja kun annan sen olla mukana ostosten teossa, se on tosi reipas ja käyttäytyy hyvin. Onhan niitäkin päiviä kun otetaan vauhtia ja kärryt ja poika katoo hyllyn taa, mutta kuuluu ikään, enkä jaksa siitäkään stressiä ottaa.

Ne jotka selittää millon mitäkin, miks lapset (siis ne isot) istuu kärryissä, niin tarvis vaan roppakaupalla lisää kärsivällisyyttä ja maalaisjärkeä. Jos täytyy lähteä lasten kanssa yksin kauppaan, niin ostetaan se tärkein ja ollaan ripeitä, eikö? Ja eikö teillä ole miehiä, jotka vois hoitaa ne lapset, että käytte kaupassa tai hoitaisitte kauppareissut yhdessä???
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:
Meidän 1v11kk poika istuu ainakin vielä siinä vauvaistuimessa koska tykkää yleensä nukkua kauppareissut.
Ja tää oli sun mielestä nyt sitten iso lapsi??? Juu, meiänkin 6kk on kaukalossa, ei kävele vielä itse kaupassa ei.
 

Yhteistyössä