Miksiköhän Suomessa penis mitataan 0,1mm tarkkuudella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyssärri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyssärri

Vieras
kun muualla maailmassa riittää 1mm tarkkuus?

Peniksen kokoja maittain

Kongon tasavalta, 18 cm

Ecuador, 17,7

Ghana, 17,2

Kolumbia 17

Islanti 16,5

Italia 15,7

Etelä-Afrikka 15,2

Ruotsi 14,9

Kreikka 14,7

Saksa 14,4

Uusi-Seelanti 13,9

Iso-Britannia 13,9

Kanada 13,9

Espanja 13,9

Suomi 13,77

Ranska 13,4

Australia 13,2

Venäjä 13,2

Yhdysvallat 12,9

Irlanti 12,7

Romania 12,7

Kiina 10,9

Intia 10

Thaimaa 10

Etelä-Korea 9,6

Pohjois-Korea 9,6

Penisten pituudet vertailussa - katso missä Suomi seisoo | Rakkaus ja seksi | Iltalehti.fi

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27269616:
Eli arkipäivän palstalogiikan mukaan penisten keskikoko korreloi posiitiivisesti raiskausfrekvenssin kanssa. Vai onko joku muka joskus kuullut raiskauksista Pohjois-Koreassa?

Juu, mutta toisaalta siihen ei ehkä tarvita edes palstalogiikkaa, jos kerran testosteroni on syypää molempiin? Alhaisen vs. korkean pitoisuuden vaikutukset? Ja siitä päätelmä, että kastroimalla miehet saamme maailmanrauhan aikaan. Nobelin voi toimittaa postitse, osoitteen saa yyveellä.

• Tykkää
Reactions: Rockwood
Juu, mutta toisaalta siihen ei ehkä tarvita edes palstalogiikkaa, jos kerran testosteroni on syypää molempiin? Alhaisen vs. korkean pitoisuuden vaikutukset? Ja siitä päätelmä, että kastroimalla miehet saamme maailmanrauhan aikaan. Nobelin voi toimittaa postitse, osoitteen saa yyveellä.

meinaatko että testosteronipitoisuus korreloi koon kanssa?

sinänsä kaikkien miesten kastrointi saisi todellakin rauhan maailmaan, viimeistään 100 vuoden kuluessa

kuka yleensä mittailee miehen penistä? eikö ihmisillä ole muuta käyttöä sille kuin seisottaa viivottimen vieressä?

No, sitä voi verrata siihen, että nainen kyykistyy peilin päälle tutkimaan värkkiään. Jossain vaiheessa kasvamista se on tarpeen. En ollut mitannut omaani moneen vuoteen ja kun sen taas tein, huomasin, että olin tehnyt useamman sentin mittausvirheen tai muuten vain päättänyt muistaa sen pituuden liioiteltuna.

Mä mittaan dvd-levyn kannella, se pitempi sivu on 22cm =)

No, sitä voi verrata siihen, että nainen kyykistyy peilin päälle tutkimaan värkkiään. Jossain vaiheessa kasvamista se on tarpeen. En ollut mitannut omaani moneen vuoteen ja kun sen taas tein, huomasin, että olin tehnyt useamman sentin mittausvirheen tai muuten vain päättänyt muistaa sen pituuden liioiteltuna.

:O

okei, opin taas uutta.... mä oon outo koska en ole kokenut tällekään tarvettä ikinä...

Heh, tuosta oli hyvä sarjakuva Königiltä. Homokapakassa noin viiden homon porukka seisoskelee ja yksi sanoo: "Mä en haluu brassailla, mutta kortsut on mulle vaan liian ahtaita." Kaikki muut ovat samaa mieltä, ihan liian pieniä ja ahtaita kondomeja on markkinoilla, eikä niitä siksi ole kiva käyttää. Kaikki kurtistelevat kulmiaan ja paikalle tuleva homo kysymään, että kuka on kuollut. "Liian ahtaita kortsuja tässä kirotaan", yksi heistä selittää ja onnettomuudekseen homo ihmettelee "Miten niin liian ahtaita?" "No kun joidenkin lerssi on liian iso niihin", yksi selventää muiden virnistellessä taustalla ja onneton homo punastuu ja yrittää sopertaa "Joo, liian ahtaitahan ne" aivan liian myöhään...

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27269859:
En mä ookkaa ihan varma sen kannen mitoista, joku vois mitata ja laittaa tähän, kiitos =)
Siis kannen mitat =)

Tästähän saisikin seuraavaan tyttöjen elokuvailtaan kaksi puheenaihetta. Jokainen valitsee mieleisensä leffan ja voisi ennen lähtöä pyytää miestään sen verran seisottamaan että vaikka tussilla merkkaa mitan siihen koteloon.
Keskustelun siitä elokuvasta voi kokonaan jättää pois ja siirtyä sen mitan tutkimiseen.

Se ois nupin verran yli pitemmän laidan : /

Tästähän saisikin seuraavaan tyttöjen elokuvailtaan kaksi puheenaihetta. Jokainen valitsee mieleisensä leffan ja voisi ennen lähtöä pyytää miestään sen verran seisottamaan että vaikka tussilla merkkaa mitan siihen koteloon.
Keskustelun siitä elokuvasta voi kokonaan jättää pois ja siirtyä sen mitan tutkimiseen.