miksiköhän mä en vaan osaa olla yhtään mustasukkainen tuosta miehestä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
siis kun täällä ja tosielämässä kuulee vähän väliä mitä kummallisempia juttuja naisten mustasukkaisuudesta, miten miehiä ei päästetä baariin tai laivalle ja puhelimet ratsataan säännöllisin välein. toisten suhteissa on semmosia pelisääntöjä, että ei saa olla tekemisissä tiettyjen ihmisten kanssa, miehellä ei saa olla naispuolisia kavereita ym ym. kuinka mä en sit osaa olla pätkääkään mustasukkanen tosta miehestä?? :o vaikka missä seurassa sais mun puolesta olla ja silti luotan siihen. luulisin aika paljon antavani anteeksikin, jos joskus jotain kännisekoilua sattuisi (tätä en kyllä tiedä kun ei ole sattunut ), en ihan helpolla alkaisi kamoja pakkaamaan. olenkohan mä jo vähän outo?

et oo yhtään outo. Täällä toinen joka ei ole mustasukkainen missään tilanteessa. Ja kyllä mä rakastan mun miestä tosi paljon, mutta luotan myös. Ei mulla oo tarvetta mustasukkaisuutenn..

en minäkään ole yhtään mustis. Mukava kun saa joskus viettää iltaa itekseen kotona ts lapset on nukkumassa ja minä alakerrassa ihan yksikseni :-) Ei haittaa yhtään jos mies käy viihteellä. Tosin jos alkaa liian usein käymään niin sitten ei ole hyvä, kun vaikuttaa lapsiin..

Et ole outo! En minäkään osaa olla mustasukkainen, luotan niin pitkään kunnes on jotain syytä olla luottamatta, enkä voi edes kuvitella sellaista tilannetta tulevankaan. Kukapa sitä voi ennustaa mitä tulevaisuudessa tapahtuu, mutta ei niitä kyllä kantsi alkaa etukäteen märehtiikkään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oukei... kiva kuulla etten ole ainoa. :) mies on välillä tosi mustasukkainen minusta ja joskus mua ahdistaa kun en voi ymmärtää sitä sen ajatusmaailmaa.

No mieluummin näin päin meilläki. Tosin se ilmenee vaan aika miedosti. Mä olen senverran hassu että päinvastoin on hauskaa kun tiedän ja nään että muutkin siitä mun ukosta tykkää. =)

Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
Mä olen senverran hassu että päinvastoin on hauskaa kun tiedän ja nään että muutkin siitä mun ukosta tykkää. =)

no just jotenkin näin mäkin sen ajattelen! :) on hauskaa "omistaa" jotain, mikä kelpais muillekin. tiedän useita naisia jotka on tai ovat joskus olleet kiinnostuneita mun miehestä, mutta en mä heitä mitenkään uhkana koe. voi kunpa mun mieskin ajattelis enemmän näin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
Mä olen senverran hassu että päinvastoin on hauskaa kun tiedän ja nään että muutkin siitä mun ukosta tykkää. =)

no just jotenkin näin mäkin sen ajattelen! :) on hauskaa "omistaa" jotain, mikä kelpais muillekin. tiedän useita naisia jotka on tai ovat joskus olleet kiinnostuneita mun miehestä, mutta en mä heitä mitenkään uhkana koe. voi kunpa mun mieskin ajattelis enemmän näin.

No en nyt tiedä onko tällä ollu todellista merkitystä mutta olen joskus näytelly mustista. HIHIHIhiii että ukkokulta tajuaa etten silti ole "välinpitämätön". Silleen muka huolissani et, kukas se nyt oli, tai miksi se nyt taas sulle soitti. Hohhoijaa.

Yhteistyössä