miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MatleenaM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MatleenaM

Jäsen
28.01.2005
148
0
16
:hug: Itse koin keskenmenon vuonna 1997 ja uskalsin yrittää raskautta vuoden päästä tapahtuneesta onnettomuudesta. Tuloksetta monta vuotta yritimme ja sitten vuonna 2000 olin aivan yllättynyt, kun vatsakipujen takia olin lääkärissä, joka kertoi minun olevan raskaana! Miksi toiset saavat lapsen niin helposti ja toiset vaikeimman kautta?

Minulla ensimmäinen lapsi tuli helposti vuonna 1997, raskaus ok ja kaikki menivät hyvin. Sitten 2003 kesäkuussa menin ekaan ultraan ja kuinkas ollakkaan siellä ei ollutkaan ketään, tuulimunaraskaus--> Kaavintaan. Neljän kuukauden yrityksen jälkeen eli pian tulin jälleen raskaaksi. Vuosin runsaasti koko raskaus ajan aluksi istukka vuosi ja lopuksi limakalvot. Koko raskaus oli pelkoa keskenmenosta. Kesäkuussa 2004 sain ihanan tytön.Olen todella onnellinen kun olen saanut kaksi lasta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2005 klo 19:23 Äiti kirjoitti:
Tulin raskaaksi 10v sitten vahingossa, pillerien syönnistä huolimatta. Nyt on toista yritetty 7v, eikä tapahdu mittään. On se niin väärin.
:hug: Mulla keskenmeno, sitte vauva kuoli kohtuun rv27 ja sitte taas keskenmeno...se on todellaki niin väärin :'( :ashamed:

On se luonto vaan ihmeellinen,,,Mulla alkoi ensimmäinen raskaus lapsettomuushoitojen tuloksena, joka päättyi keskenmenoon aika aikaisessa vaiheessa. Kovasti siitä kuitenkin ehdittiin jo iloita, olihan yritystä takana jo pidempään.

Toinen raskaus sai alkunsa seitsemän vuoden hoitojen jälkeen ivf:llä,
jonka tuloksena syntyi ajallaan ihana poika :heart:
Kolmas raskaus oli ihana yllätys ja toinen poikamme sai alkunsa täysin " luomusti ", nyt pojat 3 ja 1 vuotta.

Vaikka välillä tuntuu usko loppuvan ja kaikki tuntuu epäreilulta, jaksakaa uskoa ihmeisiinkin.

Voimia kaikille :hug:

Yhteistyössä