Miksi yksinhuoltajan pitäis näyttää !"#¤/repäistyltä?

vieras
Vaikea sanoa kun ei ole kuvaa nähnyt! Mutta kyllä joistain näkee vaikka ulkokuori olis kauniski, ettei se sisäinen kauneus loista kuitenkaan, niin se ulkonenki jää rumaks
 
Satu
Itse samaa joskus miettinyt. Ja pitäis kai olla juoppokin ja lapset huonosti hoidettu. Kodistani sanotaan usein ettei näytä yh.n kodilta. Minkälainen yh.n koti sitten on? Kertokaas
 
Joku tietää muttei kerro :D
Ja sitä mä oon aina jaksanu ihmetellä et joidenkin mielestä yh:t näyttää pyllyst revästyiltä ja panevat varattujen miesten kanssa.Mut miltä sit näyttääkään ne varattujen emännät jos isännil kelpaa yh:t,jotka näyttää petolinnun perseiltä???

:D
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja jussi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Nih, kysyn vaan? Kun mä en ainakaan näytä :D
Joku näyttää ja joku ei. EI kai siihen nyt mitään ehdotonta vaatimusta ole :)

Ylksinhuoltajilla voi tosin toisinaan intressit olla muualla kuin ulkonäon vaalimisessa.
aijaa mitenniin?? kyllä mä vaalin ulkonäköä siinä missä muutakin
 
vieras
mulle on ihan sama näytänkö minä yh:lta tai kotini yh:n kodilta; tärkeintä on että minä olen tyytyväinen itseeni ja pystyn elämään itseni ja tekojeni kanssa.
mulle on ihan sama mitä joku toinen musta aattelee vain sen perusteella että olen yh.
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulle on ihan sama näytänkö minä yh:lta tai kotini yh:n kodilta; tärkeintä on että minä olen tyytyväinen itseeni ja pystyn elämään itseni ja tekojeni kanssa.
mulle on ihan sama mitä joku toinen musta aattelee vain sen perusteella että olen yh.
Ja juuri näin!! B)
 

Yhteistyössä