miksi vierasta pillua?

• Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
utelias
Kysyisin kaikilta teiltä varatut miehet ,eli varsinkin te jotka kehutte saavanne kotona ihan tarpeeks pillua, niin miksi kuitenkin himoitsette ja olette valmiita sekstaileen vieraan naisen kanssa kun tilaisuus tulee?? Ja käytte todella kuumina, varsinkin te kolmekymppiset varatut olette tosi kuumina itseänne vanhempiin naisiin? Mikä siinä niin kiehtoo ja panettaa??? Vaikka kotona olis antava nuorempi puoliso!! Kertokaahan!

Innokasnamu
Moi. Taitaa olla niin että meitä varattuja on kahta sorttia: 1. Niitä jotka ei saa omaltaan tarpeeksi ja 2.Niitä jotka ei edes voi saada tarpeeksi, ns hyppykepit. Muuten, miksiköhän se tuntuu olevan niin että liian vähällä seksillä riutuvia varattuja miehiä on enemmän kuin vastaavia naisia ?!

Silloin tällöin
Olen ollut vaimon kanssa ja entisen avovaimon kanssa sekä ilman puutetta että välillä kovassakin puutteessa, mutta aina on tullut harrastettua syrjähyppyjä. Ei se siitä kiinni. Kyllä se on se tietynlainen jännitys, joka miehen ajaa tähän. Ja tunne, että vielä viehättää naisia, nuoriakin naisia. Rakastumisista ei ole ollut kysymys. Olen 53 vuotias, mutta tarjonta ei ole ollenkaan vähentynyt, mieluummin päin vastoin! Olen kyllä pitänyt itseni suhteellisen hyvässä fyysisessä kunnossa enkä ole ylipainoa päästänyt syntymään.
Eihän tämä tietenkään ole oikein vaimoa kohtaan, mutta luonto on meidät tällaisiksi luonut! Vaimo ei tosin tiedä näistä syrjähypyistä mitään enkä myöskään aio kertoa.

Aina pettänyt
Onhan se sillei et jännitys ja vieraan naisen himo ja varsinkin kun hän pyörittää pyllyä aina paremmin kuin kotona:)ja saalistus vietti ja siinä onnistuminen kun saa painaa(naida)kuin eläin!

Ukkeli
Yli 40 kymppiset misulit osaa nauttia panosta parhaiten,mutta kun saa parikymppistä jolla ei ehkäisyä niin vot,johan sellaisen pillun on kiva täyttää spermalla,siinä on sitä kielletyn makua jos missään.Oman muijan kierukkaperse ei tunnu sen rinnalla miltään.

Yhteistyössä