miksi vierasta pillua?

• Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
M32
Kuulostaa hyvin tutulta, näin vähän ajattelinkin =) Useimmat pikkurouvat noin karakterisoituna voisivat olla noin suurinpiirtein koko varattu aikuisväestö -hohaa- Kunhan vain muistat että kun pirulle antaa pikkusormen niin pitää olla tarkkana ettei mene koko käsi...Herkullista ehdottelun ja vokottelun täyteistä uutta vuotta!

Pikkurouva
Kyllä, kuvaus koskee aika suurta osaa ihmisistä.

Mainittakoon vielä, että Pikkurouvalla on tärkeysjärjestyksensä näissäkin leikeissä. Ensin tulee oma aviomies, jonka toivomukset Pikkurouva toteuttaa ilomielin ja jonka tyytyväisyyttä Pikkurouva pitää lähes kunnia-asianaan. Muista miehistä Pikkurouva nauttii vain jos heillä on jotain uutta tai erikoista tarjolla, pelkkää suurta munaa ei lasketa sellaiseksi.

M32
Jep. Joskus vaan vähän mietityttää mihin tässä ollaan menossa kun melkein jokaisella parisuhteessa olevalla on ""kasvonsa"" kumppania kohtaan ja sitten toinen ""pimeä puoli"" jonka takana nautiskellaan elämästä...

No en arvostele, kun kaikki me ollaan enemmän tai vähemmän samanlaisia.

Mitähän uutta pikkurouvalle enää on tarjota, joka ei lipsauta pysyvästi sinne ""väärälle"" puolelle ? Ainakin itse mietin tuota joskus, että jos tulee vastaan joku aivan käsittämättömän houkutteleva kiusaus, niin meneekö velvollisuus ja ne muut arvot romukoppaan ja meikäläistä viedään ns munista....

En ole edes varma että haluaako tuollaista kiusausta vastustaa---murh---

Pikkurouva
Alkaako M32:n omatunto kolkuttaa? Hyvä niin.

Pikkurouvan pitää 'oikealla' puolella realismi ja se kaikki muu mikä kuuluu todelliseen elämään. Seksi on vain yksi osa elämää, tärkeä tosin, mutta loppujen lopuksi seksi on vain seksiä.

En todellakaan ymmärrä miksi siitä on tehty 'elämää suurempi asia', jonka varassa kaikki kaatuu tai seisoo. Minulle seksuaalinen uskollisuus ei ole suuri asia. En vaadi sitä mieheltänikään. Sen sijaan odotan mieheltäni henkistä uskollisuutta ja rakkautta (mikä klisee!).

Monet eivät hyväksy sitä, että on ihminen erottaa seksin ja rakkauden. Niin jotkut meistä kuitenkin tekevät. Se ei kuitenkaan sulje pois sitä, että rakastamansa ihmisen kanssa on mahdollista harrastaa upeaa seksiä - mutta yhtä hyvää seksiä voi harrastaa myös muidenkin kanssa. Tämä on Pikkurouvan kokemus, moralistit voivat tietysti kyseenalaistaa sen. Tosiasia on myös, että rakastamansa ihmisen kanssa voi seksi olla keskinkertaista tai jopa tylsää. Se, että rakastaa, ei sinällään tee seksistä ihanaa.

Sen verran Pikkurouvakin on tunneihminen, ettei koskaan harrasta seksiä täysin tuntemattomien kanssa, jonkinlainen ystävyys on oltava sitä ennen. Ja lämmin ajatus on säilynyt kaikista niistä miehistä jälkeenpäinkin, vaikka yhteydenpito onkin jostain syystä katkennut.

M32
Miksikä pitäisi omatunnon kolkuttaa? Hyvin usein vaan ne jotka korostavat erottaneensa naimisen rakastelusta (näin karrikoidusti) niin kuitenkin kärsivät asiasta tavalla tai toisella. Hyvä jos sinulla ei ole niin. Mulla on ainakin käynyt niin että juuri tuosta syystä nain mieluummin varattuja naisia. Pysyy helpommin tunteet sivussa ja voi keskittyä keskinäiseen nautintoon täydellä sydämellä!

Pikkurouva
Siksi, että se on inhimillisyyden piirre. Jos omatunto ei koskaan kolkuta, on melkoisen kylmä ihminen.

Tosi on, että varattujen kanssa tulee vehdattua juuri siitä syystä, että molemmat ymmärtävät pelin hengen. Sellaiset miehet, jotka selittävät, että vaimonsa ei ymmärrä heitä tai että kotona menee huonosti, jätän väliin. Toki tunnen myötätuntoa ja voin keskustella asiasta, mutta sänkyyn en mene, sillä se on joko iskurepliikki ja täyttä potaskaa tai sitten miehellä on todella ongelmia perhesuhteissaan. Perheongelmat on hoidettava kotona enkä halua tuoda lisäongelmia jo vaikeuksissa olevaan suhteeseen.

Vieraiden naimista pitää harrastaa sen verran harvoin, että liian läheistä suhdetta ei synny. Vapaiden kanssa en minäkään pidä mitään peliä.

Oikku
Niinpä!
En minä ole koskaan esittänyt kumppanilleni olevani jotakin muuta kuin mitä olen. En minä omista häntä, eikä hän minua. Omistan suhteeni häneen. Minä en myöskään ole koskaan suhteissa vapaisiin ihmisiin. Ja kumppani tulee aina ensin.

Sinkku
Kyllä vierasta pillua saa mukavasti rouvilta.Rouvia täytyy pitää hyvästä ja antaa eestä ja takaa kunnolla.Kyllä rouvat kiittävät kullin saannista! Haluavat lisää uudestaan ja uudestaan.Semmosia ovat Suomivaimot.Aviomies ei voi asislle mittää!

MindWill
Ensinnäkin.........
Ette te naiset ole sen parempia kuin mekään...
Ei tässä hyvinvointi yhteiskunnassamme ole enää varaa yleistää insinöörejä, miehiä, naisia tai yhtään mitään.

Ei ole ensimmäinen kerta kun kuulen naisen pettäneen.
Mutta okei jos nainen ei saa orgasmia kumppaninsa kanssa hakee sen jostain muualta.
Sama miehessä jos ei saa tarpeeksi usein/paljon Hän menee pettämään.

Ei näistä asioista voi kysyä miksi?
Kaikilla varmasti omat syynsä.

Mutta okeei jos ei ole tyytyväinen suhteeseen, erotkoot.
Mutta sitäkin kuulee kun nainen vaikka menopaussinsa aikana ilmoittaa että seksi loppu tähän ei enää.
Ei suhteen isoja asioita päätetä yksin...
Kummallakin on tarpeensa, asiasta keskustellaan kunnes pääsemme ratkaisuun.

Eli: Miehet eivät aina petä..
Naisetkin pettävät..
Ja kummatkin pettävät varmaankin syystä..

vaarallista
Ensinnäkin.........
Ette te naiset ole sen parempia kuin mekään...
Ei tässä hyvinvointi yhteiskunnassamme ole enää varaa yleistää insinöörejä, miehiä, naisia tai yhtään mitään.

Ei ole ensimmäinen kerta kun kuulen naisen pettäneen.
Mutta okei jos nainen ei saa orgasmia kumppaninsa kanssa hakee sen jostain muualta.
Sama miehessä jos ei saa tarpeeksi usein/paljon Hän menee pettämään.

Ei näistä asioista voi kysyä miksi?
Kaikilla varmasti omat syynsä.

Mutta okeei jos ei ole tyytyväinen suhteeseen, erotkoot.
Mutta sitäkin kuulee kun nainen vaikka menopaussinsa aikana ilmoittaa että seksi loppu tähän ei enää.
Ei suhteen isoja asioita päätetä yksin...
Kummallakin on tarpeensa, asiasta keskustellaan kunnes pääsemme ratkaisuun.

Eli: Miehet eivät aina petä..
Naisetkin pettävät..
Ja kummatkin pettävät varmaankin syystä..

Varmasti niitakin keisseja on olemassa etta ns joutuu pettajan tielle, koska esim oma mies ei ota sangyssa (tai muutenkaan) lainkaan huomioon naista, tai etta nainen ei vain yksinkertaisesti enaa "anna" miehelleen! Silloin on valtavan itsekasta syyttaa puolisoa pettamisesta, jos itse on ajanut toisen nurkkaan ja ahdinkoon.

Mutta...

Kuitenkin vaittaisin, etta suurin syy miesten pettamiseen on kuitenkin vastuuttomus, moraalittomuus ja jonkinsortin sydammettomyys! Kotoa kylla loytyy kaunis ja seksuaalinen vaimo, mutta mennaan vain peniksen ohjaamana ympariinsa vailla mitaan tunnontuskia.

Viimeksi muokattu:
MindWill
EI mene näin...
Tuskin olet itse mies...

Asiat eivät ole näin mustavalkoisia

Okoi ei pihtaamisesta voi syyttää vaimoa, mutta seksiä voidaan sanoa tarpeiksi
koska sitä Tarvii!

Jos ei kotoota irtoa en syytä ketään vaan sillon sovitaan yyhdessä miten tehdään....

Nyt te kaikki perkeleen perusnaiset. Lopetatte miesten sioiksi haukkumisen ja otatte ällin peliin...

Ei tämä pihtaus ole naisilta "väärin" mutta asia pitää saada keskusteltua

Jos asiaasta ei voi puhua. Ei taida seksi olla suhteen suurin ongelma!

Allu
EI mene näin...
Tuskin olet itse mies...

Asiat eivät ole näin mustavalkoisia

Okoi ei pihtaamisesta voi syyttää vaimoa, mutta seksiä voidaan sanoa tarpeiksi
koska sitä Tarvii!

Jos ei kotoota irtoa en syytä ketään vaan sillon sovitaan yyhdessä miten tehdään....

Nyt te kaikki perkeleen perusnaiset. Lopetatte miesten sioiksi haukkumisen ja otatte ällin peliin...

Ei tämä pihtaus ole naisilta "väärin" mutta asia pitää saada keskusteltua

Jos asiaasta ei voi puhua. Ei taida seksi olla suhteen suurin ongelma!

ja ikää olin kaikki 12 v?

On itsestään selvää ettei sukupuolien välillä ole paljoakaan eroa, mistä muuten syntyisi se kysyntä varatulle kullille ja perseelle?

Huomattava elämänkokemuksesi näkyy parhaiten siitä, että kaikki mielestäsi selviää puhumisella. Oletko koskaan joutunut tekemään mitään epämiellyttävää saadaksesi jotain mitä tarvitset?

Aikuiset eivät aina ole siinä tilassa että käyttäytyminen on rationaalista eivätkä ihmiset disneyn leffoista huolimatta tyydy aina vain yhteen hyvään aspektiin elämässään. Joskus käy vain niin että ihmisten tarpeet eivät kohtaa lapsi hyvä. Olisiko mielestäsi parempi hylätä rakastava suhde ja mahdollinen jälkikasvu vain sen takia että toinen ei kykene nauttimaan samoin tavoin yhdellä elämän osa-alueella?

Viimeksi muokattu:
synnilläkö sitä
Alkuperäinen kirjoittaja Täytyy nauraa;10969471:
En ymmärrä miksi tätä keskustelua edes voi käydä kun aloittaja tekee heti hirveän yleistyksen.

Kaikki miehethän todellakin ovat pettäjiä. Huh heijaa taas.
ettekö muista mihin rooma hajosi

MindWill
Okei totta.
En itse hylkäisi hyvää suhdetta vain seksin takia. Jos kaikki muu on hyvin :)
Eläisin itse helposti ilman seksiä jos rakastaisin kumppaniani oikeasti :)

Mutta yleensä vaan yks ongelma johtaa toiseen ja näin.. Jos ottaa jostain kiinni varmaankin se johtaa isompiin asioihin, Mutta ei toki aina en sitä sano!

Me emme tulleet tänne arvioimaan minun ikääni lapseksi. Kerroin rehellisen mielipiteeni joka aloitti keskustelua, siis pääsin haluamaani.

Loppuveto:
Kaikki tekee omat päätöksensä. Se ei millään foorumeilla muutu.

Ja ei Näin hyvän kansakunnan keskellä enää ole varaa yleistää...
Okei mielipide sekin jos miehert on sikoja mutta silti ei saisi sanoa näin... Saattaa antaa ikävää palautetta....

minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Täytyy nauraa;10969471:
En ymmärrä miksi tätä keskustelua edes voi käydä kun aloittaja tekee heti hirveän yleistyksen.

Kaikki miehethän todellakin ovat pettäjiä. Huh heijaa taas.
Lisää yleistyksiä: Kaikki naiset ovat huoria. Hinnastahan se vain on kiinni.

Nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Silloin tällöin;6706718:
Olen ollut vaimon kanssa ja entisen avovaimon kanssa sekä ilman puutetta että välillä kovassakin puutteessa, mutta aina on tullut harrastettua syrjähyppyjä. Ei se siitä kiinni. Kyllä se on se tietynlainen jännitys, joka miehen ajaa tähän. Ja tunne, että vielä viehättää naisia, nuoriakin naisia. Rakastumisista ei ole ollut kysymys. Olen 53 vuotias, mutta tarjonta ei ole ollenkaan vähentynyt, mieluummin päin vastoin! Olen kyllä pitänyt itseni suhteellisen hyvässä fyysisessä kunnossa enkä ole ylipainoa päästänyt syntymään.
Eihän tämä tietenkään ole oikein vaimoa kohtaan, mutta luonto on meidät tällaisiksi luonut! Vaimo ei tosin tiedä näistä syrjähypyistä mitään enkä myöskään aio kertoa.
kyllä tosi sika...yäk..

Yhteistyössä