Miksi vieraalla on paha mieli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Alkuperäinen kirjoittaja kettu:
siis tuossa toisessa ketjussa kaikki muut kirjoittelivat siitä lähtökohdasta, että oma mies katselisi muita naisia ja itse jäisivät vähemmälle huomiolle. sirkka taisi olla ainoa, joka otti näkökulmakseen automaattisesti sen, että on itse se jota katsellaan. tämä varmaan ärsytti monia ja sai jonkun kahjon sitten taas hyökkäämään. ei puolusteltavaa käytöstä, mutta kenties ymmärrettävää.

Siis eikös Rukoilijasirkka sanonut että hän on myyjänä tms. jossain, missä käy myös pariskuntia ja miehiä ostamassa jotain ja siinä, myyjän näkökulmasta sanoi että jotkut miehet katsoo vaikka se vaimoke onkin siinä vieressä ja se nolottaa häntä, ja vaimonkin puolesta?

No en mä myyjänä ole, mutta muuten, se ei tunnut hyvältä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
siis tuossa toisessa ketjussa kaikki muut kirjoittelivat siitä lähtökohdasta, että oma mies katselisi muita naisia ja itse jäisivät vähemmälle huomiolle. sirkka taisi olla ainoa, joka otti näkökulmakseen automaattisesti sen, että on itse se jota katsellaan. tämä varmaan ärsytti monia ja sai jonkun kahjon sitten taas hyökkäämään. ei puolusteltavaa käytöstä, mutta kenties ymmärrettävää.

Siis eikös Rukoilijasirkka sanonut että hän on myyjänä tms. jossain, missä käy myös pariskuntia ja miehiä ostamassa jotain ja siinä, myyjän näkökulmasta sanoi että jotkut miehet katsoo vaikka se vaimoke onkin siinä vieressä ja se nolottaa häntä, ja vaimonkin puolesta?

No en mä myyjänä ole, mutta muuten, se ei tunnut hyvältä.

Aa..no sit se oli kai joku toinen joka siitä sanoi..Joka tapauksessa ymmärrän kyllä tuon.

Sirkka hoi :wave:
Voin tunnustaa, että kerran jos toisenkin olet saanut niskakarvani pystyyn, mutta tosta ketjusta en löytänyt MITÄÄN sellaista että moiset haukut ansaitsisit :)
Ymmärsin pointtisi, eikä se suinkaan ollut "kaikki miehet kuolaa perääni".

Niin, en tiedä Sirkan ulkonäöstä, enkä ole lukenut sitä toista ketjua, mutta kyllähän totuus kuitenkin on se, että on ihmisiä, jotka ovat ulkoisilta avuiltaan hyvin viehättäviä ja kauniita. Jos joku vaan on niin kaunis, että on aina itse niiden katseiden kohde, niin vaikeaa se kai on ottaa toinen näkökulma.

Alkuperäinen kirjoittaja mietteliäs vieras:

Niin, en tiedä Sirkan ulkonäöstä, enkä ole lukenut sitä toista ketjua, mutta kyllähän totuus kuitenkin on se, että on ihmisiä, jotka ovat ulkoisilta avuiltaan hyvin viehättäviä ja kauniita. Jos joku vaan on niin kaunis, että on aina itse niiden katseiden kohde, niin vaikeaa se kai on ottaa toinen näkökulma.

No ei se johdu minun ulkonäöstä, vaan siitä, et ne tyypit on poikkeuksellisen ällöjä, ne kattoo jokaista naista, vaikka niillä on omakin. :$

Modet vois kattoo kuinka moni täällä eri henkilönä esiintyvä onkin yksi ja sama. =)

Tämä on sussa aika huvittava piirre: jos sua arvostellaan, oletat, että siellä on yksi ja sama harmaa kaikkien tekstien takana!

Mitenkään puuttumatta nyt itse tähän keskustelun aiheeseen, en jaksa lukea ketjua, josta tämä juttu kimpoaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin täti:
Modet vois kattoo kuinka moni täällä eri henkilönä esiintyvä onkin yksi ja sama. =)

Tämä on sussa aika huvittava piirre: jos sua arvostellaan, oletat, että siellä on yksi ja sama harmaa kaikkien tekstien takana!

Mitenkään puuttumatta nyt itse tähän keskustelun aiheeseen, en jaksa lukea ketjua, josta tämä juttu kimpoaa....

Ei ku se tulee mieleen, koska kukaan ei kehtaa mustana arvostella.

Mitä väliä onko musta vai harmaa? Mustana voi suoltaa ihan samanlaista soopaa kuin harmaanakin, eihän esim. profiili ole mitenkään pakollinen juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ihan kuule se on nyt karu totuss että tässä ketjussa on jokainen eri henkilö. en ole ainoa joka sinusta ei pidä. eikä ole mikään ihmekään

Kuin teillä kaikilla on lukihäiriö?

:laugh:
Ai säkin oot huomannut saman? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vähän aiheen ohi:

Mitä väliä onko musta vai harmaa? Mustana voi suoltaa ihan samanlaista soopaa kuin harmaanakin, eihän esim. profiili ole mitenkään pakollinen juttu.

Onhan sillä se väli, etten sit kuvittele, että se on yksi ja sama, ku kirjottelee. Tietty jos kauheen ilkee on toisille, nii ei kannata hankkia nimimerkkiä, ku kuitenkin sit bannattais. Mieluummin kannattaa hankkia vaihtuva ip-osote. Ja silloin ei myös itse saa shittiä sateenvarjoon, kun kirjottelee harmaana koska shittiä on vaikea kohdistaa henkilöön, jonka nimimerkki alati vaihtuu.

Mä en ole haukkuva vieras, mutta tuli tuosta aloituksesta mieleen, että ihan tyhjästäkö vieras on ottanut sirkan silmätikukseen? Onko todellakin niin, ettei sirkka ole antanut yhtään minkäänlaista aihetta nimittelyyn?
Mitenkäs se sanonta menikään; ota ensin malka omasta silmästäsi, ja vasta sitten näet rikan toverisi silmässä...
Tai: pata kattilaa soimaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin täti:

Mä en ikinä milloinkaan arvostele ketään mustana! On mullakin nimimerkki, mutta joskus on paljon hauskempaa olla harmaa...(Tällä mun viestillä ei oo mitään tekemistä sun viestien tai kuvien kanssa. Sua en oo koskaan arvostellut. Ei oo aihetta.) Tarkotan vaan sitä, että harva viitsii mustana antaa itsestään negatiivista kuvaa. Siks kai niitä harmaita riittää ja niillä on yleensä ne ilkeimmät kommentit.

Mä en ole haukkuva vieras, mutta tuli tuosta aloituksesta mieleen, että ihan tyhjästäkö vieras on ottanut sirkan silmätikukseen? Onko todellakin niin, ettei sirkka ole antanut yhtään minkäänlaista aihetta nimittelyyn?
Mitenkäs se sanonta menikään; ota ensin malka omasta silmästäsi, ja vasta sitten näet rikan toverisi silmässä...
Tai: pata kattilaa soimaa.

No olen kyllä yrittänyt kysellä syytä. Nyt viimeksi mulle vastattiin, et syy on mun olemuksessa, joten kai se on myönnettävä, että olen syyllinen. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja iltatähti:
tää ei liity mitenkään sun juttuun ap, mutta pitääkö paikkaansa että miehet tykkää naisista, jotka on älykkäitä ja viisaita sekä auttavaisia? ;)

niin ja voisko joku ystävällisesti auttaa ja samalla kertoa että mikä lapsi on jos sitä kutsutaan perheessä iltatähdeksi??

tää ei liity mitenkään sun juttuun ap, mutta pitääkö paikkaansa että miehet tykkää naisista, jotka on älykkäitä ja viisaita sekä auttavaisia? ;)

niin ja voisko joku ystävällisesti auttaa ja samalla kertoa että mikä lapsi on jos sitä kutsutaan perheessä iltatähdeksi??

Se on semmonen ku syntyy sitten viimeiseksi, kun muut lapset on jo reilusti isompia.

Kuopus, joka syntyy vanhempien ollessa jo iäkkäitä, melkein liian vanhoja lapsentekoon.

Kuopus, joka syntyy vanhempien ollessa jo iäkkäitä, melkein liian vanhoja lapsentekoon.

mikä lapsi se sellainen on sitten joka on ensimmäinen lapsi ja syntyy kun vanhemmat vielä juuri ja juuri voivat saada tehtyä lapsen??

mikä lapsi se sellainen on sitten joka on ensimmäinen lapsi ja syntyy kun vanhemmat vielä juuri ja juuri voivat saada tehtyä lapsen??
No kai sitäkin voi iltatähdeksi sanoa. Ja esikoinen tietysti.

Yhteistyössä