miksi vauva itkee iltaisin ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä ihme on ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikä ihme on ?

Vieras
päivisin on niin iloinen ja tyytyväinen. mut n klo 22 alkaa huuto ja kestää pahimmillaa pari kolme tuntia. ei onneks oo ihan joka iltaista mut kuitenkin. vauva ens viikolla 2kuinen.
cuplaton ja relat ( nyt tauolla ) on. jekovit tauolla. oon karsinu omaa ruokavaliota ( imetän siis ). ei auta jalkapumppailut..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voiko tän ikänen olla yliväsynyt ja sitä huutaa ?

voi olla.. meillä oli lapsella tuossa iässä samaa, koitettiin ennakoida ja laittaa unille ennen kuin itku alkoi, mutta ei sekään oikein onnistunut.. Meni sitten jossain vaiheessa ohi.. Usein itki niin kovasti, että lähdettiin sitten autolla ajelulle, kun autoon rauhoittui (tosin silloin oli kesä ja oli helppo aina lähteä..)

Alkuperäinen kirjoittaja mikä ihme on ?:
päivisin on niin iloinen ja tyytyväinen. mut n klo 22 alkaa huuto ja kestää pahimmillaa pari kolme tuntia. ei onneks oo ihan joka iltaista mut kuitenkin. vauva ens viikolla 2kuinen.
cuplaton ja relat ( nyt tauolla ) on. jekovit tauolla. oon karsinu omaa ruokavaliota ( imetän siis ). ei auta jalkapumppailut..
Kuulostaa meiän tytöltä... kylläkin sillä erolla etten ole viel omaa ruokavaliota muuttanu ja cuplatonta en ole lopettanut. Meillä ei ainakaan ole nälästä johtuvaa kun tyttö ei huoli tuttia ja annan sit rintaa kun huuto oikeen yltyy ja jossain vaihees sit syö liikaa ja pulauttelee ylimääräset pois.

Kertokaahan millä mä saisin tytön huolimaan edes joskus pulloa tai tutin. Helpottas tytön elämää kun ei aina lohtuun ottais tisua ja itkis sit sitä kun masussa kiertää kun on syönyt liikaa.

Yhteistyössä