Miksi varakkaita aina kadehditaan? Vaikka kukaan ei tietenkään koskaan myönnä kadehtivansa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Henriikka";30338301]Tiesitkö sinä sitä, että jokainen siis huomaa jokainen huostaanotettu lapsi maksaa yhteiskunnalle eli sinulle veronmaksajana hivenen vajaa 100000 euroa siis vuodessa.

Aika moinen summa :)

Huostaanotettuja on noin 20000kpl alappa ynnäämään halpaa vai mitä?

Moni työtön on nettosaaja ja sinä plus moni muu veronmaksaja on nettomaksajia mieti sitä.

Kaiva veroilmoituksesi esiin ja katso kuinka paljon maksoit veroa valtiolle vuodessa ja mieti mitä sait.[/QUOTE]

Ja miten tämä liittyy mihinkään :) Olen jo vuosia tiedostanut olevani nettomaksaja.

Ok ja ok.. Ja varmaan sekä että, Suomessahan itse asiassa on aika huono tilanne varsinkin asunnon omistajilla.. Onhan noita tutkittu niin muutaman % koronnousu niin kulisseja kaatuu ja paljon.

Mulla oli joskus sellainen stressi rahanpuutteen takia (meinasi talo mennä perheeltä alta) että en voinut enää henkisesti hyvin.

Mitäpä luulet kuka sen lopuksi maksaa?

Minun villi veikkaus: VERONMAKSAJAT ja huom. sinähän olet veronmaksaja eli sinä maksat nuo kuprut mitä mainitsit taisit ampua omaan nilkkaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30338294:
No niiin. Siellä on ihana mies, joka haluaa perheellensä parasta :heart:

Varmasti haluaa. Mutta itse kyllä haluaisin, että oma kumppanini tuollaisessa tilanteessa pysyy vahvana ja on rinnallani eikä ala sekoilla itsesäälin, viinan ja hirttoköyden kanssa. Perheen kannalta parempi, että vanhemmat eivät murene taloudellisiin ongelmiin, vaan molemmat pysyvät kasassa ja huolehtivat perheestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30338309:
Jos kodin menetys olisi johtanut eroon, niin vaikuttaa siltä että todellinen ongelma ei ollutkaan rahan vähyys, vaan jonkun muun - rakkauden? kumppanuuden? Siis jos ymmärsin oikein, että puolisosi olisi jättänyt sinut. Voisihan siinä käydä niinkin, että puolisot tukevat toinen toisiaan ja taistelevat yhdessä eteenpäin tyyliin "me kaksi vastaan paska maailma".

Tuskinpa puolison rakkaus olisi riittänyt siihen että minä muutun täysin? Tuskin rakkaus olisi siihenkään auttanut että olisin pitänyt itseäni ihan paskana ihmisenä ja epäonnistujana..

Lopputulos olisi ollut ero, ei rakkauden vähyyden takia vaan sen takia että mä en olisi rakastanut enää itsekkään itseäni, kautta olisin ollut sitä mieltä että perheeni ansaitsee parempaa..

[QUOTE="Henriika";30338316]Mitäpä luulet kuka sen lopuksi maksaa?

Minun villi veikkaus: VERONMAKSAJAT ja huom. sinähän olet veronmaksaja eli sinä maksat nuo kuprut mitä mainitsit taisit ampua omaan nilkkaan ;)[/QUOTE]

Mä tiedän kuka sen maksaa ;) Ja se ei haittaa mua yhtään.. PS: miten tämäkään liittyy mihinkään?

Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30338315:
ON.
ON.

Mutta, pitää olla niin pahasti "pimee" että pystyy siihen;):heart::kiss:
Harva pystyy...

niin ja se on enemppi naisgten ongelma ;D

kun kiusiin rupeet :) mut ottakaa sydän käteen se ei pelkäää

millä tavalla pimee? höhö sulla tollanen litania noit hymiöitä brassailia ;D

• Tykkää
Reactions: Äidin blogi
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30338317:
Varmasti haluaa. Mutta itse kyllä haluaisin, että oma kumppanini tuollaisessa tilanteessa pysyy vahvana ja on rinnallani eikä ala sekoilla itsesäälin, viinan ja hirttoköyden kanssa. Perheen kannalta parempi, että vanhemmat eivät murene taloudellisiin ongelmiin, vaan molemmat pysyvät kasassa ja huolehtivat perheestä.

Kyllähän se ihannetilanteessa menee noin, monesti vaan ei oikeasti toimi.. Esimerkkejä löytyy paljon, jos näistä haluaa jutella niin melkein jokaisesta räkälästä löytyy keskustelu kumppani ;)

Tuskinpa puolison rakkaus olisi riittänyt siihen että minä muutun täysin? Tuskin rakkaus olisi siihenkään auttanut että olisin pitänyt itseäni ihan paskana ihmisenä ja epäonnistujana..

Lopputulos olisi ollut ero, ei rakkauden vähyyden takia vaan sen takia että mä en olisi rakastanut enää itsekkään itseäni, kautta olisin ollut sitä mieltä että perheeni ansaitsee parempaa..

Haluan sanoa sulle, että nainen rakastaa sinua. Hän katselee sinua. Rakastaa sinua.

[QUOTE="Henriikka";30338333]Lapsilisä noin 100ekee per/kk esim työttömälle perheelle

Lapsi otetaan huostaan maksaa veronmaksajille 100000euroa vuodessa noin 8000ekee/kk joko heräsit.[/QUOTE]

Niin miten tämä liittyy keskusteluun?

Kyllähän se ihannetilanteessa menee noin, monesti vaan ei oikeasti toimi.. Esimerkkejä löytyy paljon, jos näistä haluaa jutella niin melkein jokaisesta räkälästä löytyy keskustelu kumppani ;)

on se juurikin näin. Minusta se kertoo naisista ehkä enemmän kuin miehistä.
Mut rökitetään tästä ja saan bannia taas,

Mutta: monet asiat olisivat paremmin, jos miehet saisivat rauhassa olla miehiä. Ehkä me naiset ollaan liikaa "miehiä".

( voi apua... hih)

Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30338345:
on se juurikin näin. Minusta se kertoo naisista ehkä enemmän kuin miehistä.
Mut rökitetään tästä ja saan bannia taas,

Mutta: monet asiat olisivat paremmin, jos miehet saisivat rauhassa olla miehiä. Ehkä me naiset ollaan liikaa "miehiä".

( voi apua... hih)

joo siis se että nainen ei oo sydömeessän kotona on kyl paha homma..

• Tykkää
Reactions: Äidin blogi
[QUOTE="Henriikka";30338343]Sinua ei siis haittaa mihin valtion veroeurot menee?

Ok ei siinä mitään homma ok mä painun pehkuin öitä kaikille köyhille.[/QUOTE]

No eipä juurikaan, tässä keskustelussa ainakaan... Tee uusi aloitus niin voidaan keskustella lisää ;:)

Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30338372:
No mut tän "vastauslaatikon" oikeassa yläkulmassa, yhdeksäs "laatikko" on keltainen naama..sieltä näitä "saa":p

hahah mulle tuli tost kielest mieleen joku laien joka läiskäs mua sillä kuumalla laavalla poskeen :)

Yhteistyössä