M
"mä"
Vieras
se vanhempi tietenkin....on liian fiininä joten toinen on kovasti ihastunut ulkokuoreen, heti yhteyttä päiväkodin johtajaan.
Roger. Heti maanantaina.
Loppuu tuollainen... haureus.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
se vanhempi tietenkin....on liian fiininä joten toinen on kovasti ihastunut ulkokuoreen, heti yhteyttä päiväkodin johtajaan.
Eroottinen nuorisomusiikki? Mun aikanani diskoissa soi esim. Smurffit, Titanicin tunnusmusa (heart will go on tms.) jne. Lapset katsovat asioita erilailla kuin aikuiset, eivät he pidä jotain musiikkia eroottisena, he joko pitävät laulua tanssittavana tai sitten eivät, siinä se.
Diskoissa on tarkoitus syödä herkkuja, tanssia, jutella kavereiden kanssa jne. Miten se on onnistuttu demonisoimaan noin pahasti? O_O On asiat muuttuneet sitten mun lapsuuteni.
Eroottinen musiikki aiheuttaa lapsissa hinkkaus efektin....lapsi varmasti haluaa seksiä.
Ketjussa on näköjään jo mainittukin syitä, miksei vanhemmat päästä pieniä koululaisiaan discoon.
Minä päästän. Ekaluokkalaiseni oli elämänsä ensimmäisessä discossa tällä viikolla![]()
Ja on nyt turmeltunut?
Mä ootan innolla sitä kun lapseni pääsee ekaan diskoonsa, jos hänen koulus sellaisia järjestetään, en tiedä viel Steinerin käytäntöä näis asioissa.