Nyt on taas tilaaAlkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Mä olen duunissa..ja Samperilla on kansio täynnä..
Ei toimi tuo linkki...Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:httKATY PERRY "Hot'n'cold" p://www.youtube.com/watch?v=y-LhyAVzDBI
ai hitsi,milloin ne pitikään postittaa.eikä ole edes vielä tehty.Alkuperäinen kirjoittaja Strawberry Fields:Sain just valmiiks 40 itsetehtyä joulukorttia.. enää ei tartte kun osoitteet kirjoitella kirjekuoriin ja liimata postimerkit.
15.12. eli vielä on aikaa..Alkuperäinen kirjoittaja mammamia:ai hitsi,milloin ne pitikään postittaa.eikä ole edes vielä tehty.Alkuperäinen kirjoittaja Strawberry Fields:Sain just valmiiks 40 itsetehtyä joulukorttia.. enää ei tartte kun osoitteet kirjoitella kirjekuoriin ja liimata postimerkit.
Sama vika rahiklaisella.. Tosin menin nukkumaan vaille 22, kun tuntu et on vähän outo olo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Heräsin just :snotty: Menin klo 23 nukkumaan.. Olis kyl ollut kiva nukkua ihan aamuun asti
Mä oon yrittänyt tehdä rytminsiirtoa kun tulee kukuttua hereillä ihan aamuun asti... huoh. Eilen nukahdin klo 20.30 ja heräsin klo 01 ja tänään taas näin. Mut eiköhän tää pikku hiljaa onnistu. Mulla on aika paha refluksi niin se myös pitää kiitettävästi ylhäällä :| Kurkkukipu on kyl kamalaa :hug: Yks kamalimmista vaivoista mitä tiedän, mua on auttanut yleensä kuuma hunajavesi ja karpalomehu. Molemmissa on luontaisia tulehduksen poistaja aineita.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppis:Sama vika rahiklaisella.. Tosin menin nukkumaan vaille 22, kun tuntu et on vähän outo olo.
No nyt tässä teekupin voimalla sinnitellään, kurkku on aivan sairaan kipee! Muutenkaan kun ei olo ole herkullisimmillaan viimesillään raskaana..
Täytyypä ottaa seuraava kuppi tota hunajavettä, karpalomehua kun ei tähän hätään ole. Kiitos vinkistä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kurkkukipu on kyl kamalaa :hug: Yks kamalimmista vaivoista mitä tiedän, mua on auttanut yleensä kuuma hunajavesi ja karpalomehu. Molemmissa on luontaisia tulehduksen poistaja aineita.