:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Äityliininen:mun perse on niin pirun painava etten saa sitä ylös tästä penkistä!!
Väsyttäs kamalasti..
Ukko oli tupareissa ja meni sitte sieltä vielä jatkoille kaupunnille! Ei siinä mittään ku kysy että sopiiko... Mutta ku ei ollu varma että jaksaako lähtä vaiko ei, niin aiko ILMOTELLA sitte mulle ku lähtevät jos lähtevät... Joo, ukko tuli just kotiin ja puhelin on ollu mykkänä koko illan, että se SIITÄ ILMOTTELUSTA!!! Vituttaa vaan ny ihan syyttä suotta :/Alkuperäinen kirjoittaja lisse:mikä sinua nyt vituttaa.??Alkuperäinen kirjoittaja Perussuomalainen LEHMÄ:koska v*tuttaa suunnattomasti!! |O
Jeps tuossa kolomen jälestä!!! :/ Ku puhe oli että tullee 11 linkulla, jos ei jää jatkoille...Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Perussuomalainen LEHMÄ:Ukko oli tupareissa ja meni sitte sieltä vielä jatkoille kaupunnille! Ei siinä mittään ku kysy että sopiiko... Mutta ku ei ollu varma että jaksaako lähtä vaiko ei, niin aiko ILMOTELLA sitte mulle ku lähtevät jos lähtevät... Joo, ukko tuli just kotiin ja puhelin on ollu mykkänä koko illan, että se SIITÄ ILMOTTELUSTA!!! Vituttaa vaan ny ihan syyttä suotta :/Alkuperäinen kirjoittaja lisse:mikä sinua nyt vituttaa.??Alkuperäinen kirjoittaja Perussuomalainen LEHMÄ:koska v*tuttaa suunnattomasti!! |O
siis nyt vasta tänä yönä tullut kotio?
toki nyt siitä vituttaa voi..
Jepjep... En aio erota ees villeissä kuvitelmissanikaanAlkuperäinen kirjoittaja lisse:mun exä yksi piru oli vein hänet minne milloinkin yöllä ja hain ym..Alkuperäinen kirjoittaja Perussuomalainen LEHMÄ:Jeps tuossa kolomen jälestä!!! :/ Ku puhe oli että tullee 11 linkulla, jos ei jää jatkoille...Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Perussuomalainen LEHMÄ:Ukko oli tupareissa ja meni sitte sieltä vielä jatkoille kaupunnille! Ei siinä mittään ku kysy että sopiiko... Mutta ku ei ollu varma että jaksaako lähtä vaiko ei, niin aiko ILMOTELLA sitte mulle ku lähtevät jos lähtevät... Joo, ukko tuli just kotiin ja puhelin on ollu mykkänä koko illan, että se SIITÄ ILMOTTELUSTA!!! Vituttaa vaan ny ihan syyttä suotta :/Alkuperäinen kirjoittaja lisse:mikä sinua nyt vituttaa.??Alkuperäinen kirjoittaja Perussuomalainen LEHMÄ:koska v*tuttaa suunnattomasti!! |O
Juups, mutta ku en oo mököttävä luonne Rupes vaan niin sairaasti korpeaan Ehkä ukon opettanu liian hyvälle
tiedän jollain tavalla tunteesi, ja kun vielä alkoholi kyseessä...
ja mäkin olin liian kiltti, mutta 2v meni ja tajusin ukko nyt ja heti helv. ja ero kannatti.
en nyt tarkoita että eroat vaan kerroin miten minun kävi, ystävä hyvä
Enkä luullukkaan, että käskit mun erotaAlkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Perussuomalainen LEHMÄ:Jepjep... En aio erota ees villeissä kuvitelmissanikaanAlkuperäinen kirjoittaja lisse:mun exä yksi piru oli vein hänet minne milloinkin yöllä ja hain ym..Alkuperäinen kirjoittaja Perussuomalainen LEHMÄ:Jeps tuossa kolomen jälestä!!! :/ Ku puhe oli että tullee 11 linkulla, jos ei jää jatkoille...Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Perussuomalainen LEHMÄ:Ukko oli tupareissa ja meni sitte sieltä vielä jatkoille kaupunnille! Ei siinä mittään ku kysy että sopiiko... Mutta ku ei ollu varma että jaksaako lähtä vaiko ei, niin aiko ILMOTELLA sitte mulle ku lähtevät jos lähtevät... Joo, ukko tuli just kotiin ja puhelin on ollu mykkänä koko illan, että se SIITÄ ILMOTTELUSTA!!! Vituttaa vaan ny ihan syyttä suotta :/Alkuperäinen kirjoittaja lisse:mikä sinua nyt vituttaa.??Alkuperäinen kirjoittaja Perussuomalainen LEHMÄ:koska v*tuttaa suunnattomasti!! |O
Juups, mutta ku en oo mököttävä luonne Rupes vaan niin sairaasti korpeaan Ehkä ukon opettanu liian hyvälle
tiedän jollain tavalla tunteesi, ja kun vielä alkoholi kyseessä...
ja mäkin olin liian kiltti, mutta 2v meni ja tajusin ukko nyt ja heti helv. ja ero kannatti.
en nyt tarkoita että eroat vaan kerroin miten minun kävi, ystävä hyvä
Juo nimittäin tosi harvoin (ja käy kylillä vielä harvemmin) ja on muutenkin tosi kultainen ja maailman ihanin aviomies ja isä!! Senpäs takia podenkin huonoa omaatuntoa, ku pittää napista tyhjästä Mutta ku sattu sillä hetkellä vaan vituttaan, ni minkäs teet?!
en sanonut että sun pitää erota, olen 41v ja koin pajlon exän kanssa, joten ero paras vaihtoeho.
toki sun mies ihana ja hyvä aviomies, mtta toin vain esille oman kokemukseni..
mutta en voi täällä kaikkea kertoa joten toi yksityisviesti sitä varten...