Miksi valitsit nykyisen miehesi?

• Viestiketjun aloittaja hotbabe94
  • Ensimmäinen viesti
Mulla ei edes ollut toista vaihtoehtoa. Isäntä oli komea silloin 15-vuotiaana ja erottui porukasta mielestäni positiivisesti. Oli harkitsevainen, turvallinen ja hyvällä huumorintajulla varustettu lämmin Mies jo silloin. Nyt se ei enää ole niin komea, mutta mun silmissäni tietysti maailman ihanin mies. Eikä ole tarvinnut katua :heart: Noista ajoista on kulunut nyt 23v ja edelleen olemme yhdessä =)

...........
Lähdin käymään sen kanssa kahvilla huvin vuoksi, ei ollut ihan mun tyyppiä. Kavereillekkin sanoin et hitto kun tuli luvattua, ei yhtään nappais...
Sit meillä menikin jutut niin hyvin yhteen että siitä päivästä lähtien ollaan oltu erottamattomat! Kaverit on kuittaillu..

mv
Empaattinen, poikkeuksellisen kypsä, fiksu, sosiaalisesti älykäs, pitkä, partainen, ruskeat silmät, miehekäs ja pitkätukkainen. Samat arvot kuin minulla. Lisäksi jotakin määrittelemätöntä karismaa. Koko huone hehkuu, kun saapuu paikalle. Ainutlaatuinen - toista samanlaista ei ole olemassa lähellekään. Olin salaa rakastunut häneen puoli vuotta ennen kuin mentiin kahville. Käytännössä mies sitten muutti luokseni ekoilla treffeillä. Nyt viisi vuotta tulee täyteen ja elokuussa naimisiin :) Tosi vaikeitakin aikoja ollut, mutta ollaan saatu selvitettyä asiat, kun ollaan niin tahdottu. En vaihtaisi kehenkään toiseen. Kilpailijoita ei ole ollut (vaikka mies on niin kuvitellutkin).

Nora
Hmmm...menin lääkärin vast.otolle valittamaan jotain, sit piti varata toinen aika..ja kolmas olis myös pitäny varata labrojen vastausten takia, mut ei ollu edes soittoaikoja.
Niinpä lääkäri ehdotti, että tuu työajan jälkeen poikkeamaan, niin katotaan.
Kahville mentiin ja sille tielleni jäin.
Kohtalokas lääkärireissu, koskaan ei voi tietää kuka vastaan kävelee:)

OnnellinenVaimo
Tavattii kirjastossa ku olin 16-vuotias. Kotii mennessä kerroin heti äitille että nyt löysin sellasen pojan jonka kaa vois mennä naimisii. :D

Nyt ollaa oltu 6 vuotta yhessä, kaks ihanaa lasta. <3

Nora
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onkohan kukaan maailmassa lähtenyt kahville gynekologin vastaanoton jälkeen? :D
No gyne mun mies ei onneks ollu/ole. En kai olis mäkään lähteny...luulisin.
Oli jo muutenkin jolain lailla outoa aluksi kun seurustelemaan alettiin, kun hän jotenkin "liikaa" tiesi mun omimmista asioista, joita ei ehkä normaalisti aleta uudelle kumppanille hölöttämään.

vieras
No, se on huumorimies, sen sutkautukset naurattaa. Myös aika välkky, ja nautin siitä kun se selostaa jonkun jutun, jota itse en tajua. Ja se tietää just mitä sanoa mulle kun saan hermoromahduksen, taas se just, kun on suustaan hyvä. Hyväsydäminen. Hyvännäköinen. Vahva ja semmonen suojelija. Helvetin hyvä sängyssä ja hyvä isä.

Foortti harmaana
Oltiin samalla luokalla (ei peruskoulussa). Ekan kerran kun kävelin luokkaan katoin, että voi luoja mikä herkku, toi on saatava. Ja luulin, että seurusteleekin sitten.

No ei seurustellu ja kateli muakin sillä silmällä. Meniköhän meillä hmm 6kk kun alettiin seurustelee ja siitä 6kk mentiin kihloihin ja sitte kesällä siitä naimisiin ja kohta 12v yhdessä ja kaks lasta.

Yhteistyössä