Miksi vaahdotaan joulusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja antijoulu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

antijoulu

Vieras
Miksi kerran vuodessa pitää ylisuorittaa ja meuhkata viikkotolkulla ennen joulua? Siinähän se on pari pyhäpäivää peräkkäin muiden joukossa. Aivan mahdottomaksi vouhkaamiseksi menny koko joulu.

Koska joulu on juhlista jaloin :D

Koska on ihanaa juhlia keskellä pimeintä vuodenaikaa Vapahtajan syntymäpäivää! Koska on ihanaa höösätä ja touhuta ja valmistella! Koska ihana nauttia valmistelujen jälkeen kauniista kodista, hyvästä ruoasta, oman rakkaan perheen seurasta. Koska se on todellakin sen arvoista :xmas:

Lapsuuden joulu oli täydellistä ja ihanaa aikaa suvun parissa maaseudulla. Siitä jäi suuri rakkaus jouluaikaan.

Itse olen aloittanut jo joulunvieton ja nautin siitä suunnattomati ja näyttää tuo lapsikin jo nauttivan. Monta kertaa päivässä mun pitää kertoa mitä kaikki koristukset ovat ja lapsen silmät loistavat, sormet osoittelee ja suu tohisee innostuneena. Yhdessä maistelimme piparkakkutaikinaa ja mies leipoi piparkakkuja joita koristelin ja laitoin esille. Muutenkin jo joulun tunnelmaa kodissamme vaikka lopulta menemme maalle jouluaatoksi. Olen raskaana ja yöllä joutuu * krhm* nousemaan ehkä 5 kertaa.... Ja joka kerta jään hetkeksi ihailemaan jouluvaloja ja koristeiden kimallusta valoissa.

Mulle se ei ainakaan ole mitään vouhkaamista vaan ihanaa aikaa. Musta on ihanaa leipoa ja laittaa juttuja, mitä muulloin ei laiteta. Joulun kaupallisuutta mä en arvosta, mutta olen kovasti innoissani kyllä kodin koristelemisesta, piparkakkutalojen koristelemisesta jne. :heart:

Yhteistyössä