Otsikossa se tulikin - meidän pimu nukkuu mielestäni tosi vähän ikäisekseen. Tietysti lapset on erilaisia, mutta tuntuu, että tyttö on väsynyt koko ajan. Rytmi on siis suurinpiirtein tällainen.
Aamulla herätys 05-06 aikaan
Aamupäikyille 8-9 välillä, nukkuu max 1h45min
Iltapäiväpäikyille 12.30-13 aikaan, nukkuu taas max 1h45min
Pikku-unet 17-18 aikoihin, nukkuu 15min-45min
Yöunille 20-21 aikaan
Tyttö nukkuu vuorokaudessa siis tosi vähän. Tai ihan sama vaikkei nukkuis ollenkaan jos olis pirteä, mutta koko ajan kitisee väsymystään. Yöt tyttö nukkuu hyvin ilman syöttöjä ja huutoja, mutta herää aamulla selvästi kesken unien tosi väsyneenä. Ollaan pimennetty huonekin, mutta ei auta. Olen yrittänyt vaikka mitä temppuja. Antakaa pliiiis jotain vinkkejä missä vois olla vika. Tässä mitä olen kokeillut/varmistanut.
- Ei ole kylmä eikä kuuma
- Ei ole nälkä
- Ei ole kipuja (suppo on annettu)
- Ei ole häiritseviä ääniä
- Nukkumaan olen laittanut umpiväsyneenä tai heti kun vähänkin väsynyt. Ei vaikutusta unien kestoon.
- Ei nuku yöllä yhtään enempää vaikka nukkuis päivällä tosi vähän
Aamulla herätys 05-06 aikaan
Aamupäikyille 8-9 välillä, nukkuu max 1h45min
Iltapäiväpäikyille 12.30-13 aikaan, nukkuu taas max 1h45min
Pikku-unet 17-18 aikoihin, nukkuu 15min-45min
Yöunille 20-21 aikaan
Tyttö nukkuu vuorokaudessa siis tosi vähän. Tai ihan sama vaikkei nukkuis ollenkaan jos olis pirteä, mutta koko ajan kitisee väsymystään. Yöt tyttö nukkuu hyvin ilman syöttöjä ja huutoja, mutta herää aamulla selvästi kesken unien tosi väsyneenä. Ollaan pimennetty huonekin, mutta ei auta. Olen yrittänyt vaikka mitä temppuja. Antakaa pliiiis jotain vinkkejä missä vois olla vika. Tässä mitä olen kokeillut/varmistanut.
- Ei ole kylmä eikä kuuma
- Ei ole nälkä
- Ei ole kipuja (suppo on annettu)
- Ei ole häiritseviä ääniä
- Nukkumaan olen laittanut umpiväsyneenä tai heti kun vähänkin väsynyt. Ei vaikutusta unien kestoon.
- Ei nuku yöllä yhtään enempää vaikka nukkuis päivällä tosi vähän