Miksi tykkäätte Kätlinistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Mä ihmettelen suuresti. Mun mielestä siitä paistaa läpi sellainen väkisin hymyileminen. Se, että se yrittää koko ajan olla positiivinen, vaikka oikeasti sisällä on muitakin tunteita ja ajatuksia. Ikäänkuin se yrittäisi koko ajan olla kiva, ettei kellään vaan olisi mitään sitä vastaan.

Musta oli hauska katsella kun Esa A ärähti Kätlinille siitä, ettei hän kuuntele mitä hänelle kerrotaan. Kätlin usein leikkii kiinnostunutta ja kyselee ihmisiltä asioita, mutta ei jää kuuntelemaan vastauksia, vaan alkaa nopeasti puhua itsestään ja omista näkemyksistään. Varsinkin kun tässä on seuraillut tota 24/7, niin on alkanut ärsyttää se jatkuva itsensä esiintuominen ja kohteliaisuuksien kalasteleminen: "Näyttääks mun peppu isolta tässä?" "Voi miten ruma mä oon ilman meikkiä" "En mä voi noita housuja käyttää kun mä näytän niissä niin rumalta" "Näyttääks tää paita mun päällä ihan tyhmältä?" Ja tätä tulee jatkuvalla syötöllä... Kummasti päälähetyksistä on nämä kaikki aina leikattu pois. :(

Eihän kukaan oo tydellinen.

Minusta Kätlin on tosi kaunis ja herttainen. Kai se on makuasia kenestä tykkää, mutta aika moni on hänelle varmaan kateellinen.

Minusta Dana o älöttävä, eikä Minnakaan mikaan kiva ole, hmeen positiivinne suhtautuminen sillä on kaikkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Minusta Kätlin on tosi kaunis ja herttainen. Kai se on makuasia kenestä tykkää, mutta aika moni on hänelle varmaan kateellinen.

Minusta Dana o älöttävä, eikä Minnakaan mikaan kiva ole, hmeen positiivinne suhtautuminen sillä on kaikkeen...

Eikö samalla logiikalla voisi sanoa, että sinäkin olet kateellinen Danalle ja Minnalle? :D

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Mie tykkään. Siitä sen olemuksesta tulee jotenkin hyvä fiilis. Valitettavasti saa kärsiä kauneudestaan.

Mun mielestä se nimenomaan pelaa sillä ulkonäöllään ja "herttaisuudellaan". Saa paljon anteeksi, kun heittäytyy välillä "tyhmäksi blondiksi".

Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:

Eikö samalla logiikalla voisi sanoa, että sinäkin olet kateellinen Danalle ja Minnalle? :D

:)

Mä en mielestäni ole kateellinen kyllä...Kätlinistä en pidä, juurikin tuon huomiohakuisuuden takia. Ja kauneus on katsojan silmissä. Mä en tykkää tuommoisesta nuoren likan näköisestä pimusta. Dana taas tosi eksoottisen näköinen ja nätti, Minna upea ilmestys!

24/7 mullakin ja eniten tykkään seurata Kätliniä, minusta hän on ihana. Kaikille ystävällinen, ei ilkeile, kaunis, täydellinen kroppa, puuhaamassa koko ajan jotain (esim keittiössä ), plussaa myös siitä ettei hän aio sekstailla talossa :)

Eikä mua haittaa hänen meikkaaminen tai ulkonäkötouhut, ne on kai perintönä sieltä mistä hän on kotoisin :)

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
24/7 mullakin ja eniten tykkään seurata Kätliniä, minusta hän on ihana. Kaikille ystävällinen, ei ilkeile, kaunis, täydellinen kroppa, puuhaamassa koko ajan jotain (esim keittiössä ), plussaa myös siitä ettei hän aio sekstailla talossa :)

Eikä mua haittaa hänen meikkaaminen tai ulkonäkötouhut, ne on kai perintönä sieltä mistä hän on kotoisin :)

Mun mielestä esim. se ystävällisyys on juuri sellaista pinnallista. Kyselee Esalta esim. jotain asioita muka tosi kiinnostuneena ja sitten ei kuitenkaan kuuntele mitä vastataan. Tää on just se mikä mua ärsyttää ehkä eniten.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Mun mielestä esim. se ystävällisyys on juuri sellaista pinnallista. Kyselee Esalta esim. jotain asioita muka tosi kiinnostuneena ja sitten ei kuitenkaan kuuntele mitä vastataan. Tää on just se mikä mua ärsyttää ehkä eniten.

Ehkä ei oo ain ymmärtänyt kaikkea!

Ehkä ei oo ain ymmärtänyt kaikkea!

Ehkä. Mutta sitten kannattaa sanoa, että ei ymmärrä tai että ei kiinnostakaan. Samilla on tosi pitkä pinna selitellä Kätlinille samoja juttuja moneen kertaan välillä. Itse en jaksaisi.

Se on ihka aito ihminen. Ja suomalaiset on vaan kateellisia sen luonnollisesta kauneudesta! Se ei valitakkaan turhasta. SIITä tulee vielä loistava äiti!

Miksi se on aina kateutta jos ei tykkää josta kusta ihmisestä? Mä en tykkää myöskään Markosta ja sun logiikalla mä olen varmaan sillekin kateellinen kun se on niin komea?

Se on ihka aito ihminen. Ja suomalaiset on vaan kateellisia sen luonnollisesta kauneudesta! Se ei valitakkaan turhasta. SIITä tulee vielä loistava äiti!

Näillä sun perusteilla jokainen SUOMALAINEN NAINEN on kaunis, meikki tekee ihmeitä..Myös Kätsylle..:D

Varmasti kiva työkaverina, naapurina, tuttavana. Mutta tuolla talossa..järkyttävän tylsä. Ei siitä ihmisestä saa mitään irti. Meikkaa ja lässyttää ja komentelee Samia. BB on kuitenkin viihdeohjelma, ja viihdettä Käpästä ei löydy hakemallakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sari:

Näillä sun perusteilla jokainen SUOMALAINEN NAINEN on kaunis, meikki tekee ihmeitä..Myös Kätsylle..:D

No eipä näin ole. Kätlin on ilman meikkiäkin luonnon kaunis! Luonnonkaunis ei kai voi olla jos on meikit naamassa!?

Mie tykkään. Siitä sen olemuksesta tulee jotenkin hyvä fiilis. Valitettavasti saa kärsiä kauneudestaan.

Mun mielestä se nimenomaan pelaa sillä ulkonäöllään ja "herttaisuudellaan". Saa paljon anteeksi, kun heittäytyy välillä "tyhmäksi blondiksi".

Voihan tuokin olla. Mutta sitähän tuo on, peliä, ja pelissä on 50 000 euroa. Siitä hinnasta minäkin voisin olla melkein mitä vain :D

Muistattehan BB voittaja Sarin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:

Ei voi, Dana ja Minna ei ole kauniita.

Mun mielestä se on herttainen ja suloinen tyttö. Tuo turhamaisuus on osa sen nuoruutta ja toisaalta myös kulttuurikysymys, mutta varmaan karisee ja jalostuu iän myötä.
Kätlin ei suuremmin ilkeile, ei puhu pahaa, yrittää vilpittömästi tehdä tuttavuutta esim. Danan kanssa, joka läyhäsi esim. Jelenan kanssa todella rumasti Kätlinistä.
On positiivisen oloinen ja kunnioitan sitä, että sillä on tuollaisia periaatteita, ettei esim. jakele persettä kuten supisuomalaiset kanssakisailijat.
Kateellisuus ja vähän sellainen henkinen rujous syö viehättävyyttä, joten siksikin Kätlin näyttää kauniilta verrattuna Justiinaan, Danaan, Minnaan tai Jelenaan.