Joo. 7-vuotias alkaa jo syödä reippaammin tai sitten se vaan yllytttää noita muita temppuilemaan...Alkuperäinen kirjoittaja no:meillä on samanlaista, ja varmasti monella muullakin!
oho, jaa että puolituntia! kyllähän aikuisetkin syövätyli puolituntia, meillä lounastaukokin töissä kestää tunnin.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Meillä 4v alottanu tuollaisen kans. Pöydässä kestää ikuisuus, kun jää tuijottelemaan vaan tai pelleilee penkillä. Ja usein pitää toki kiusata pikkusiskoa samalla. Ja on unohtanut muutenkin hyvät ruokatavat, täytyy nykyään muistuttaa, että suu kiinni syödään. Ennen niin kiltisti ja suht nopeasti syönyt. Nyt menee pöydässä helposti yli puoli tuntia. Olen varoittanu, että jos vielä pelleilee, tulee pois pöydästä.
Siis jos on vaikkapa kulhollinen muroja, siinä ei pitäisi niin kauaa mennä. Ei mulla mene ainakaan sellaisessa niin kauaa, eikä mene parivuotiaallakaan. Lämmin ruoka on toki hiukan eri asia, siinä voi mennä pitempään, koska on yleensä lisukkeet sun muut.Alkuperäinen kirjoittaja 15minko?:oho, jaa että puolituntia! kyllähän aikuisetkin syövätyli puolituntia, meillä lounastaukokin töissä kestää tunnin.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Meillä 4v alottanu tuollaisen kans. Pöydässä kestää ikuisuus, kun jää tuijottelemaan vaan tai pelleilee penkillä. Ja usein pitää toki kiusata pikkusiskoa samalla. Ja on unohtanut muutenkin hyvät ruokatavat, täytyy nykyään muistuttaa, että suu kiinni syödään. Ennen niin kiltisti ja suht nopeasti syönyt. Nyt menee pöydässä helposti yli puoli tuntia. Olen varoittanu, että jos vielä pelleilee, tulee pois pöydästä.