Miksi tummahipiäinen mies ja rehevä valkoinen nainen on niin yleinen yhdistelmä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja i wonder
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

i wonder

Vieras
Otsikossa se kysymys tuleekin. Tuli vaan tommonenkin kysymys mieleen, kun tuolla kesäkaduilla tuo näyttää olevan kovin yleinen yhdistelmä.

Onko nuo tummat miehet erityisen viehtyneet muodokkaampiin naisiin, vai onko kyse puhtaasta sattumasta?

Onko se oikeasti yleinen yhdistelmä, vaiko vain legendaa?

Oon meinaan kovasti yrittänyt kyylätä sellaisia pareja, ja tullut siihen tulokseen että osa pariskunnista on tuollaisia, osa taas ihan jotain muuta.

Makuja lienee monia. On monella lihavalla naisella ihan suomalainenkin siippa, ja jostain syystä ne miehet on ko. naiset halunneet omakseen ja vieläpä pitäneetkin.

win win situation.

Plösö vaalea nainen ei saisi komeaa vaaleaa miestä. Haluaa kuitenkin komean miehen.

Musta mies ei saisi vaaleaa naista muuten kuin plösömpää ja mustat miehet pitävät että naisessa on enemmän bootya.

• Tykkää
Reactions: Katylina
Tummat miehet usein pitävät vähän rehevämmistä ja etenkin isoperseisistä naisista.
En tiedä miksi.
Toisaalta monissa muissakin kulttuureissa on tietynlaisia kauneuskäsityksiä, joten ihan ymmärrettävää.

[QUOTE="...";26490150]Tummat miehet usein pitävät vähän rehevämmistä ja etenkin isoperseisistä naisista.
En tiedä miksi.
Toisaalta monissa muissakin kulttuureissa on tietynlaisia kauneuskäsityksiä, joten ihan ymmärrettävää.[/QUOTE]

Ehka siksi, etta sellaiset on aitoja NAISIA :):):)

Ehka siksi, etta sellaiset on aitoja NAISIA :):):)

Hmm siis vain rehevät naiset ovat aitoja naisia ?
Kyllä miusta ihan normaali ja hoikkavartaloisetkin naiset ovat aitoja naisia.

Mutta niin se taitaa olla että monet tummat miehet pitävät rehevistä naisista, heidän kulttuurissa arvostetaan isoja naisia eikä väheksytä tai pidetä rumana, kuten
useasti täällä.

Tänään juuri näin McDonaldsissa tuollaisen parin; mies ihan ok timmi tummaihoinen ja nainen naama norsarilla ja itsestään huolehtimaton look, ylipainoa reilusti. Pari pientä lastakin oli, joten ihan kesäromanssista ei ollut kyse.

Miksi suomalainen mies ja rehevä valkoinen nainen on niin yleinen yhdistelmä? Tuli vaan tommonenkin kysymys mieleen, kun tuolla kesäkaduilla tuo näyttää olevan kovin yleinen yhdistelmä.

Onko nuo suomalaiset miehet erityisen viehtyneet muodokkaampiin naisiin, vai onko kyse puhtaasta sattumasta?

Onko se oikeasti yleinen yhdistelmä, vaiko vain legendaa?

Oon meinaan kovasti yrittänyt kyylätä sellaisia pareja, ja tullut siihen tulokseen että osa pariskunnista on tuollaisia, osa taas ihan jotain muuta.

Makuja lienee monia. On monella lihavalla naisella ihan suomalainenkin siippa, ja jostain syystä ne miehet on ko. naiset halunneet omakseen ja vieläpä pitäneetkin.

Jostain syystä? Ehkä vain aidosta rakkaudesta ja siitä että sattuu tykkäämään oikeasti muodokkaammista.

[QUOTE="vieras";26491725]Jostain syystä? Ehkä vain aidosta rakkaudesta ja siitä että sattuu tykkäämään oikeasti muodokkaammista.[/QUOTE]
Nii-i...mutta onko kyse aidosta rakkaudesta vain silloin, kun muhkulla naisella on suomalainen mies? Ei minusta, vaikka sitä aika usein tällaisissa aloituksissa ajetaan takaa.

Mä olen kyllä usein miettinyt ja ihmetellyt, että miksi ne kauniit ja hoikat aasialaisnaiset tai venäläisnaiset menee naimisiin sellasten möhömahaisten, kaljuuntuvien, rumien suomalaismiesten kanssa.

[QUOTE="vieras";26491734]Mulla on paljon tuttavapiirisissä naisia, joilla on tummaihoinen/afrikkalainen mies ja useimmat näistä naisista on pienikokoisia/hoikkia/normaalivartaloisia.[/QUOTE]

Ja kovin usein on myös niin, että isompi,kotimainen nainen ja pienehkö, hintelä mies! Tykkääkö miehet kookkaammista naisista, vaiko isommat naiset pienemmistä "kainaloisista"?

Alkuperäinen kirjoittaja näinkinpäin;26491773:
Ja kovin usein on myös niin, että isompi,kotimainen nainen ja pienehkö, hintelä mies! Tykkääkö miehet kookkaammista naisista, vaiko isommat naiset pienemmistä "kainaloisista"?
Tai paisuuko naiset vuosien saatossa, miehet taas hoikistuvat...:snotty:

(meillä on ainakin käynyt näin :D, hääkuvissa hymyilee hyvinkin erinäköinen pari)

[QUOTE="Vieras";26491775]Afrikassa rehevä nainen on hyvinvoinnin ja vaurauden merkki.[/QUOTE]

Aikamoinen yleistys ottaen huomioon, että Afrikka on huomattavasti Eurooppaa isompi manner jonne varmasti mahtuu useampia makuja ja "merkkejä". Etelä-Afrikassa asuu sen verran ökyrikasta valkoista, että vaivaiskoivun lailla hoikka nainen on sielläkin muodostunut yleiseksi kauneusihanteeksi.

[QUOTE="vieras";26491770]Mä olen kyllä usein miettinyt ja ihmetellyt, että miksi ne kauniit ja hoikat aasialaisnaiset tai venäläisnaiset menee naimisiin sellasten möhömahaisten, kaljuuntuvien, rumien suomalaismiesten kanssa.[/QUOTE]

Tätä ihmetyttää ja kummastuttaa minua joka päivä, kun työni vuoksi tapaan yhtä tuollaista pariskuntaa. Mies on niin iljettävä möhömaha, että oikein pahaa tekee... Eikä möhömaha nyt ainoa negatiivisuus siis kutaleessa ole.

Minä itse olen hyvin hoikka, ollut aina ja olen naimisissa tummaihoisen miehen kanssa. Ystäväpiirissäni on monista eri kansalaisuuksista koostuvia pareja ja vain yksi pari niistä, on sellainen jossa nainen on hieman pullea.

Mutta noin yleisesti afrikassa arvostetaan lihavuutta ihan eri tavalla. Se on merkki vauraudesta ja valloillaan oleva kauneus-ihanne.

Yhteistyössä