Miksi tulla kylään valittamaan vaatteisiin tarttuvista karvoista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rokkivosu

Vieras
Tuli tossa mieleen et mulla on kaveri, joka AINA meillä käydessään valittaa kun vaatteet menee kissan- tai koirankarvoihin.
Vaikka mä miten imuroisin ja puunaisin niin karvoja täältä löytyy ja sen se tietää. Hirveetä kitinää kun vaatteissa on jokunen karva... maailma ilmeisesti siihen kaatuu?
Ymmärtäisin jos täällä olis hirvee siivo ja sotku, mut ihan perussiisti eläinperhe ollaan ja kun kissat saa sohvilla olla niin karvoja väkisinkin tulee :whistle:
Oon monesti sanonu et jos ne haittaa niin voidaan nähdä muualla, mut silti haluaa tulla meille ja taas narisee...
Ehkä se vaan on siitä kivaa :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
No jospa se tykkää susta ihmisenä ja kaverina mut inhoo niitä hemmetin elukankarvoja jotka ui kurkkuunja nenään ja saa paskanolon sitten koko seuraavaksi yöksi? :whistle:

Mut mä oon ehdottanut et nähdään muualla niin ei oo karvaongelmaa mut ei, kun haluaa tulla meille :o

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Mulla on tapana pukeutua sävysävyyn tuttavaperheiden eläinten kanssa ;) ei näy karvat niin tarkkaan

Fiksua :D

Mulla on tän kaverini tullessa tarraharja käyttövalmiina et saa putsata itteensä ennen lähtöä :D

No jospa se tykkää susta ihmisenä ja kaverina mut inhoo niitä hemmetin elukankarvoja jotka ui kurkkuunja nenään ja saa paskanolon sitten koko seuraavaksi yöksi? :whistle:

No, miksi sitten ei voi tavata muualla?

Eläimet asuu meillä, vieraat ei!

Jos on tarve valittaa karvoista, kannattaa pysyä kaukana huonekaluista! Vaikka vieraat ei eläimäistä tykkäis, meillä tykätään ja ne on perheenjäseniä. (ja meillä koirat on tarvittaessa eri huoneessa, kuin vieraat, joten ei ole pakko niihin eläimiin koskea, jos ei tykkää!)

Meillä käyvät ovat jo oppineet, että turkin kera täältä häivytään :D
Varsinkin vanhin kissa tykkää änkeä kyläilevien syliin ja siitä lähtee karvaa. Teippiharja löytyy eteisestä, enimmät saa pois.
Ja jos karvat häiritsee, ei meille ole asiaa :saint:

Sama juttu täällä, mä oonkin sanonu että meille ei kannata tulla jos karvoja pelkää, ja aina suosittelen et ei mustia vaatteita..Mä en yksinkertaisesti kerkiä siivoomaan niin paljoa ettei ton sekarotuisen karvat pöllyäis täällä.. :/ Oon kerran yhe nihmisen heittäny pihalle ku alko narisee koirasta ja karvoista, tämä on meidän koti, myös koiran, jossei miellytä niin voipi pysyä poissa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja no:

No, miksi sitten ei voi tavata muualla?

Eläimet asuu meillä, vieraat ei!

Jos on tarve valittaa karvoista, kannattaa pysyä kaukana huonekaluista! Vaikka vieraat ei eläimäistä tykkäis, meillä tykätään ja ne on perheenjäseniä. (ja meillä koirat on tarvittaessa eri huoneessa, kuin vieraat, joten ei ole pakko niihin eläimiin koskea, jos ei tykkää!)

Meillä myös elukat on muissa huoneissa silloin kun on vieraita jotka ei niitä nimenomaan halua silitellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
No täytyy myöntää että mä myös inhoan niitä karvoja :x

Kyllä ne muakin ärsyttää, mut minkäs teet :D
Ja ei tulis mieleenkään kyläillessä alkaa valittaa kyläperheen eläinten karvoista :whistle:

No joo, ei oo mullakaa tapana. Saatan kyllä ärsyttävästi nyppiä niitä kaikenaikaa ja ehkä huokailla mutta en mä ääneen valita. Kyllä mä tiedän kylään mennessä kenellä on eläimiä (lue karvoja) ja kenellä ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
No täytyy myöntää että mä myös inhoan niitä karvoja :x

Siks sun ei tarvi kotiisi eläimiä ottaa, mutta jos sä et tykkää, ei meidän tarvi eläimistä luopua, eikö? Ei pitäis olla uusi tieto mennä kylään paikkaan, jossa on eläimiä - kyllä meillä tutut tietää elukoista ja osaa ajatella, että karvaa irtoaa.

Talo elää tavallaan, vieraat kulkee ajallaan.

Osta sellaisia kertakäyttöhaalareita, ja käske jo eteisessä kaveria pukemaan ylleen ennen kuin tulee peremmälle. Ihmetyttää ihmiset, jotka narisevat toisten kodeissa.

Yhteistyössä