Miksi toi Henna Peltonen näyttää aina siltä, kun ois ollut meikkeineen sateessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierass

Vieras
Jos joku ymmärtää pointin. Joka kuvassa sama juttu. Meikki on tuhruinen ja näyttää siltä, että Henna olisi tullut suoraan sateesta siihen kuvaan :D Yrittääkö se jotain "savusilmiä" siinä todellakaan onnistumatta? Luulisi, että niillä on noissa kuvauksissa jotkut ammattimeikkaajat, edes joskus!

[QUOTE="vieras";27931927]Laitappa oma kuva :D[/QUOTE]

Ja mites se mun kuva tähän liittys? Vaikka minä näyttäisin miltä haahkalta niin eipä tuo siihen vaikuta, että ex-rouva Peltosen meikit on aina päin sanonko mitä :D

Sekö, että minä olen ruma oikeuttaa toiset esiintymään julkisuudessa meikit poskilla? :D

[QUOTE="vieras";27933115]mä olen kans katsonut samaa, että se on aina niin likaisen ja suttuisen näköinen[/QUOTE]

Mä kans! Luulen että suurin syy on siinä että hän käyttää liian tummaa meikkivoidetta /aurinkopuuteria. Ja/tai vielä tekorusketusta alle. Se tekee heti "likaisen" näköiseksi, ja päälle vielä huonosti tehty horo-meikki. Ehkä sillä on huono näkö ja siksi sutii esim rajauskynää noin epämääräisesti?

Tuossa hyvä esimerkki:
Henna Peltonen tilittää rajusti Tauskista! - Viihdeuutiset - 7 päivää