Näin.Läppäri on siellä missä minäkin.
Joten miksipä ei.
No siis keittiöhän nyt on ainoa mahdollisuutenne, mutta en vaan ymmärrä miksi teille annetaan sinne koneita tuhottavaksi jauhopölyihin. Tai ehkä käytättekin vain vanhoja romuja, enpä tullut ajatelleeksi.Missä pitäis olla?
Kaikilla ei varmaan jatkuvasti leiju jauhopölyä ilmassa ja pöytätasoilla? Ei meillä ainakaan, kun leivon, en luonnollisesti ole juuri silloin koneella kun jauhoja käytän taikinaan tai vaivaamiseen tms, kun olen leiponut, siivoan keittiön niin ettei jauhoja ole enää siellä täällä Et varmaan tullut siivoamistakaan ajatelleeksi?No siis keittiöhän nyt on ainoa mahdollisuutenne, mutta en vaan ymmärrä miksi teille annetaan sinne koneita tuhottavaksi jauhopölyihin. Tai ehkä käytättekin vain vanhoja romuja, enpä tullut ajatelleeksi.
Et uskaltanut hankkia kannettavaa? Siis miksi et?Alkuperäinen kirjoittaja läppäri;25795133:Onko kaikilla oikeasti läppäri? Minä hommasin reilu vuosi sitten uuden koneen enkä uskaltanut hankkia kannettavaa..
Tuntuu tosi vieraalta sellainen ajatus, että tietokoneella olisi jossain muualla kuin tässä tietokonehuoneessa..
Ei meillä ainakaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja läppäri;25795133:Onko kaikilla oikeasti läppäri? Minä hommasin reilu vuosi sitten uuden koneen enkä uskaltanut hankkia kannettavaa..
Tuntuu tosi vieraalta sellainen ajatus, että tietokoneella olisi jossain muualla kuin tässä tietokonehuoneessa..
Ei ole. Minulta meni ahkerassa käytössä rikki monta läppäriä; sitten päätin hankkia pöytäkoneen. (Ei ole keittiössä.)Alkuperäinen kirjoittaja läppäri;25795133:Onko kaikilla oikeasti läppäri?
Ainoastaan miehen työläppäri, mitä kuskaa töistä kotiin.Alkuperäinen kirjoittaja läppäri;25795133:Onko kaikilla oikeasti läppäri?