Miksi teillä on tietokone keittiössä -topik

• Viestiketjun aloittaja Timbe_0
  • Ensimmäinen viesti
"äippä"
Meillä ei ole keittiötä... On keittokomero ja olohuone ja ruokailuhuone samassa.
Läppäri tietysti on ruokapöydällä, koska erillinen tietokonepöytä veisi turhaa tilaa näin pienessä asunnossa. :)

Meinasin ite kyllä laittaa muutaman kuukauden ikäsen iMacin keittiöön juurikin siksi, etten mitään rumia tietokonepöytiä halua olohuoneeseeni. Mutta meillä onkin nyt niin iso keittiö, ettei tartte joka pöydälle niitä jauhoja levitellä.

"Mona"
[QUOTE="Mona";25794946]Meillä iPad ja läppäri, jotka lojuu milloin missäkin, mutta useimmiten keittiön pöydällä.[/QUOTE]

Niin joo ja keittiössä siksi että pääasiassa oon koneella pöydän ässä ku juon kuvia tai muuta. Lisäksisopiva korkeus ettei koneet oo koko ajan lasten käsissä.

läppäri
Onko kaikilla oikeasti läppäri? Minä hommasin reilu vuosi sitten uuden koneen enkä uskaltanut hankkia kannettavaa..
Tuntuu tosi vieraalta sellainen ajatus, että tietokoneella olisi jossain muualla kuin tässä tietokonehuoneessa..

No siis keittiöhän nyt on ainoa mahdollisuutenne, mutta en vaan ymmärrä miksi teille annetaan sinne koneita tuhottavaksi jauhopölyihin. Tai ehkä käytättekin vain vanhoja romuja, enpä tullut ajatelleeksi.
Kaikilla ei varmaan jatkuvasti leiju jauhopölyä ilmassa ja pöytätasoilla? :) Ei meillä ainakaan, kun leivon, en luonnollisesti ole juuri silloin koneella kun jauhoja käytän taikinaan tai vaivaamiseen tms, kun olen leiponut, siivoan keittiön niin ettei jauhoja ole enää siellä täällä :) Et varmaan tullut siivoamistakaan ajatelleeksi?

hm?
Alkuperäinen kirjoittaja läppäri;25795133:
Onko kaikilla oikeasti läppäri? Minä hommasin reilu vuosi sitten uuden koneen enkä uskaltanut hankkia kannettavaa..
Tuntuu tosi vieraalta sellainen ajatus, että tietokoneella olisi jossain muualla kuin tässä tietokonehuoneessa..
Et uskaltanut hankkia kannettavaa? Siis miksi et?

Alkuperäinen kirjoittaja läppäri;25795133:
Ei meillä ainakaan ole.

Yhteistyössä